SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Süperlig (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Tek suçlu hoca mı acaba (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=30219)

şarkışla 58 26.09.2010 21:16

Tek suçlu hoca mı acaba
 
Evet arkadaşlar kötü bir dönemdeyiz.Tamam hoca başarısız.Peki transfer yapmayan,nerede beleş oyuncu var alan,takımı huzurevine çeviren yönetimin hiç mi suçu yok.

bulutbey27 26.09.2010 21:18

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
asıl suçlu o yönetim zaten hocayıda beleş getirdi eli cebine gitmeyen yönetim le ligde iş yapılırmı kardeşim bıraksın bu işi yapamıyorsa

erhan58_58 26.09.2010 21:18

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
yönetimin suçu olmazmı kardeş tüm suç paraları cep eden yönetin onlarda işin böyle gitmeyecegini biliyor

sebasteia 26.09.2010 21:18

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
mecnun başkan hani geçen yıldan ders almıştınız????????

yanına mesut hocayı da al, fikreti de al hepiniz gidin....

biz de haddimizi bile bile, beklentiye girmeden gidip 2. ligimizde top oynayalım, neyimize süper ligde futbol oynamak, burada sürekli ağzımıza .ıçılacağına hiç olmazsa alt liglerde arada bir galip geliriz de mutlu oluruz....

calipso 26.09.2010 21:19

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
o halde yönetim istifa :confused: ..çözüm bu mu?

gangster 26.09.2010 21:19

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
[QUOTE=şarkışla 58;655252]Evet arkadaşlar kötü bir dönemdeyiz.Tamam hoca başarısız.Peki transfer yapmayan,nerede beleş oyuncu var alan,takımı huzurevine çeviren yönetimin hiç mi suçu yok.[/QUOTE]

Geçen seneden bu yana en büyük suç yönetimde.Hoca şunu alalım bu satalım dese de sonuçta son söz yönetimin!!

erhan58_58 26.09.2010 21:20

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
şu anda bir işi olmayan sayın faruk taşsaten bey kızının dügününe sanatcı getiriyormuş duyduguma göre!!!! sivas merkezde daire altında jip daha ne istesin adam tabi kös kös öten fikret beyide unutmamak lazım başarılı zamanda ekranlardan inmiyordu şimdi nerede acaba balıklı kablıcada balıkmı besliyor acaba ?

babapiton 26.09.2010 21:20

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
Tabi Suçu var ama Mesut Bakkal Bu Takımı Kendi istedi Takımım Yeterli Dedi.Ama Yönetim Akıllanmıyor Bülent Uygunda Oldugu Gibi Tüm Yetkiyi Hocaya Vermiyeceksin Bunu Kötüye Kullanan Hocalar Çıkar.

58candide58 26.09.2010 21:21

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
[QUOTE=şarkışla 58;655252]Evet arkadaşlar kötü bir dönemdeyiz.Tamam hoca başarısız.Peki transfer yapmayan,nerede beleş oyuncu var alan,takımı huzurevine çeviren yönetimin hiç mi suçu yok.[/QUOTE]

aynen kardeş..yönetim futboldan başka herşeyle ilgileniyor:mad::mad:

bulutbey27 26.09.2010 21:21

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
bizi kandırmaktan başka bi iş yapmadılar hep korku dolu yaşamaktansa düşerse düşer çıkarsa çıkar ne yapalım yani yönetim zaten takımın hakkını bile savunmuyorki hakkı yeniyor sessiz kalıyor ondan sonra örnek takım örnek başkan biraz cazgırlık ta biz yapalım


WEZ Format +2. Şuan Saat: 17:29.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005