SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Taraftar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   3000'LER KLUBÜ.... (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=3023)

1967_DERNEK_10UR 28.10.2005 01:04

3000'LER KLUBÜ....
 
[CENTER][COLOR=BLUE]ewettt bu msj ile [B]SERHAN KABURCUK[/B] 'un daha önce girmiş oldugu 3000'ler klübüne bende girmiş bulunmaktayım... formlara daha nice yazılar yazmak ve bu klüpte birçok üyelimizle yer almak bana ayrı bir gurur verecektir... [/CENTER][/COLOR]



[b]BURDAN GÜNAY GARDAŞIMA SESLENMEK İSTİYORUM..HAYDİ GÜNAY SENİ BEKLİYOZ..3000'LER KLÜBÜ'NE..[/b]

GuNaY 28.10.2005 01:07

[QUOTE=Onur Büyükdere][CENTER][COLOR=BLUE]ewettt bu msj ile [B]SERHAN KABURCUK[/B] 'un daha önce girmiş oldugu 3000'ler klübüne bende girmiş bulunmaktayım... formlara daha nice yazılar yazmak ve bu klüpte birçok üyelimizle yer almak bana ayrı bir gurur verecektir... [/CENTER][/COLOR]



[b]BURDAN GÜNAY GARDAŞIMA SESLENMEK İSTİYORUM..HAYDİ GÜNAY SENİ BEKLİYOZ..3000'LER KLÜBÜ'NE..[/b][/QUOTE]
[B]HAYIRLI UĞURLU OLSUN GARDAŞIM.... EN KISA ZAMANDA YANINIZDAYIM BENDE.... 4000'LER KLUBÜNÜNDE DAHA ÖNCE KİMSENİN GİREMEDİĞİ DİYECEĞİM BENDE :D[/B]

1967_DERNEK_10UR 28.10.2005 01:09

[QUOTE=Gunay][B]HAYIRLI UĞURLU OLSUN GARDAŞIM.... EN KISA ZAMANDA YANINIZDAYIM BENDE.... 4000'LER KLUBÜNÜNDE DAHA ÖNCE KİMSENİN GİREMEDİĞİ DİYECEĞİM BENDE :D[/B][/QUOTE]
[B]GARDAŞ BEKLİYOZ BİZİ YALNIZ BIRAKMA ÜYE SAYIMIZ AZ..4000'LER KLÜBÜDE SANA YAKIŞIR..[/B]

GuNaY 28.10.2005 01:11

[QUOTE=Onur Büyükdere][B]GARDAŞ BEKLİYOZ BİZİ YALNIZ BIRAKMA ÜYE SAYIMIZ AZ..4000'LER KLÜBÜDE SANA YAKIŞIR..[/B][/QUOTE]
[B]eyv gardasım... zaten 2000'lere yeni üye almadan siz 3000'e geçtniz :)[/B]

1967_DERNEK_10UR 28.10.2005 01:14

[QUOTE=Gunay][B]eyv gardasım... zaten 2000'lere yeni üye almadan siz 3000'e geçtniz :)[/B][/QUOTE]
[CENTER][COLOR=BLUE]GARDAŞIM SİTEYE İLK ÜYE OLDUĞUM DA SERHAN ABI VE SEN ÇOK AKTİFTİN SERHAN ABI MAŞALLAH HİÇ DURMUYOR..SENDE BİRAZ DURAKLAMA VAR..ESKİ AKTİFLİĞİNE KAVUŞMA DİLEĞİYLE..[/CENTER][/COLOR]

GuNaY 28.10.2005 01:18

[QUOTE=Onur Büyükdere][CENTER][COLOR=BLUE]GARDAŞIM SİTEYE İLK ÜYE OLDUĞUM DA SERHAN ABI VE SEN ÇOK AKTİFTİN SERHAN ABI MAŞALLAH HİÇ DURMUYOR..SENDE BİRAZ DURAKLAMA VAR..ESKİ AKTİFLİĞİNE KAVUŞMA DİLEĞİYLE..[/CENTER][/COLOR][/QUOTE]
[B]evet formlardaki aktifiğim azaldı biraz :( ama yavaş yavaş eski hızıma çıkıyorum tekrar... :)[/B]

GeCeVeMaVi58pRf 28.10.2005 02:08

[QUOTE=Onur Büyükdere][CENTER][COLOR=BLUE]ewettt bu msj ile [B]SERHAN KABURCUK[/B] 'un daha önce girmiş oldugu 3000'ler klübüne bende girmiş bulunmaktayım... formlara daha nice yazılar yazmak ve bu klüpte birçok üyelimizle yer almak bana ayrı bir gurur verecektir... [/CENTER][/COLOR]



[b]BURDAN GÜNAY GARDAŞIMA SESLENMEK İSTİYORUM..HAYDİ GÜNAY SENİ BEKLİYOZ..3000'LER KLÜBÜ'NE..[/b][/QUOTE]


[b]ya bırakın ya bılıyorsun bana bu sitede yasak var tek bana kontenjan yok o yüzden iştahım kalmıyor yazmaya dua edınki ben modaratör degılım yoksa şimdiye ben 4000 ler klubunu acmıstım:) ama yişnede hayırlı ugurlu olsun sitemize hadi hayırlısı [/b]

drummer 28.10.2005 03:09

3000 çok zor be çocuklar
nasıl yetişiriz size

GeCeVeMaVi58pRf 28.10.2005 03:12

[b]bana modaratorluk versınler onları solda sıfır bırakmassam neyın ya :)[/b]

sivaslim 28.10.2005 03:14

konuyu anlamadım ama yınede hayırlı ugurlu olsun:D


WEZ Format +2. Şuan Saat: 00:09.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005