![]() |
Kalbimizdesin REİS
25 Mart 2009 tarihinde elim bir kaza sonucu kaybettiğimiz Sivaslı hemşerimiz ve eski BBP'si genel başkanı MUHSİN YAZICIOĞLU sevenleri tarafından dualarla anıldı.
Sivaslı hemşerimiz için ve tüm şehitlerimiz için lütfen herkes bir FATİHA okusun. [url]http://www.bbp.org.tr/haber_detail.php?haberid=1098[/url] [url]http://www.bbp.org.tr/25mart/index.php[/url] |
Cevap: Kalbimizdesin REİS
İnna Lillahi ve İnna İleyhi Raci’un
“Şüphesiz Biz Allah’tan Geldik ve Şüphesiz Dönüşümüz O’nadır.” allah razı olsun kardeşim.. çok şükür ki biz başkan hayattayken onun değerini bilenlerdendik.. Allah mekanını cennet etsin.. |
Cevap: Kalbimizdesin REİS
[QUOTE=Poyrazcan;703607]Spor sitesinde siyaset hoş olmuyor[/QUOTE]
[B]Diğer konular[/B] adlı sayfamız [B]serbest alan[/B]dır Yorumunu saygıyla karşılıyor,düzeltilmesi gereken birşey varsa site yönetimine duyuruyorum Bu forum sayfası olmasaydı konu açmazdık gardaş.Yani HOŞ oldu. Görüşmek üzere gardaş. |
Cevap: Kalbimizdesin REİS
[QUOTE=Poyrazcan;703607]Spor sitesinde siyaset hoş olmuyor[/QUOTE]
bunun neresi siyaset.. şehit olmuş bir insanın arkasından dua ediyoruz.. asıl senin yaptığın hiç hoş olmuyor.. |
Cevap: Kalbimizdesin REİS
NERESİ SİYASET YA EL İNSAF MEMLEKETİMİZİN ÇIKARMIŞ OLDUĞU SEVİLEN VE TANINAN ENDER İNSANLARDAN BİRİNİ ANIYORUZ..!!!!!!
|
Cevap: Kalbimizdesin REİS
[QUOTE=Poyrazcan;703607]Spor sitesinde siyaset hoş olmuyor[/QUOTE]
kimse siyaset yapmiyor burda sehit olan hemserimiz reisimiz icin dua kampanyasi baslatiliyor bu konuyu acan arkadastan ALLAH razi olsun |
Cevap: Kalbimizdesin REİS
mekanınız cennet olsun koca reis..nur içinde yatın inşallah.sizi o suikasta kurban edenlerinde Allah belalarını versin
|
Cevap: Kalbimizdesin REİS
[B]Muhsin Yazıcıoğlu,Erhan Üstündağ, Yüksel Yancı,Murat Çetinkaya, İsmail Güneş'i ölümleri'nin ikinci yılında rahmetle anıyoruz.Mekanınız cennet olsun.
İş yoğunluğu dolayısıla dün gidemedim,Kısmet olursa yarın,Taceddin dergahındaki kabrini ziyaret edip dualar edeceğiz inşaallah.[/B] |
Cevap: Kalbimizdesin REİS
Hele sukur burda sevgili basjanimiz icin konu acildi dikkat ettigim bir konuydu eger burada sivasspor.com ailesinde boyle bir konu acilmasaydi inanin cok uzulecektim bu konunun ana sayfada olmasi daha iyiydi
Sivassporumuza sonsuz destegi olan buyuk ve tek baskanimiza allahtan rahmet mekani cennet olsun duasiyla el fatiha ......amin |
Cevap: Kalbimizdesin REİS
[QUOTE=mucahitbaba58;703621]Hele sukur burda sevgili basjanimiz icin konu acildi dikkat ettigim bir konuydu eger burada sivasspor.com ailesinde boyle bir konu acilmasaydi inanin cok uzulecektim bu konunun ana sayfada olmasi daha iyiydi
Sivassporumuza sonsuz destegi olan buyuk ve tek baskanimiza allahtan rahmet mekani cennet olsun duasiyla el fatiha ......amin[/QUOTE] bence de anasayfada böyle bir konu açılsa çok güzel olur.. yöneticiler dikkate alsın bunu.. |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 03:29. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005