SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Galatasaray 0-1 Sivasspor (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=33901)

engin2609 18.03.2012 23:17

Galatasaray - Sivasspor Türkiye Kupası 4. tur
 
[IMG]http://www.diziizleport.com/wp-content/uploads/2011/11/galatasaray-sivasspor-ma%C3%A7%C4%B1-26-kasim-2011.jpg[/IMG][B]

20 MART 2012 – SALI
20.30 / GALATASARAY – SİVASSPOR - Türkiye Kupası 4.tur

[B]Maçın Hakemi: MUSTAFA KAMİL ABİTOĞLU[/B]

Skor Tahmin ve Sivassporumuzun Çıkmasını İstediginiz ilk 11 .

Ben 2-1 Alıcagımızı Düşünüyorum Rıza Hoca ilk 11 i büyük ihtimalle bozar kupa maçında Kaleye korcanı alabilir. defansa faty ve murat akçayı forvete cihan ozkara ile başlıyabilir.[/B]


________________________________________________________________________________

[B]Maçın muhtemel 11'leri;[/B]

[B]GALATASARAY:[/B] Muslera, Sabri, Ujfalusi, Semih, Hakan, Aydın, Ceyhun, Melo, Riera, Baros, Necati

[B]SİVASSPOR:[/B] Korcan, Uğur, Navratil, Rajnoch, Ziya, Pedriel, Kadir, Kıvanç, Grosicki, Erman, Eneramo

Not: Grosicki'nin hafif bir sakatlığı bulunmakta. Fakat maç saatine kadar hazır olacağı bildirildi.

________________________________________________________________________________

sefacoban58 18.03.2012 23:26

Cevap: Galatasaray - Sivasspor Türkiye Kupası 4.
 
4-0 sivas alir bu maci

DOGU_BEY 18.03.2012 23:38

Cevap: Galatasaray - Sivasspor Türkiye Kupası 4.
 
[B]maç uzatmaya ve penaltılara gider, penaltılarda alırız inşallah bu maçı...içimden geçen bu...[/B]

etlidöktürek 19.03.2012 00:10

Cevap: Galatasaray - Sivasspor Türkiye Kupası 4.
 
kaleyi gördüğümüz yerden vurmalıyız... karşı karşıya ya da boş kalelere çok kaçırdık bu sene uzaktan vuralım diyorum Allah ne verdiyse:D...işimiz zor ama imkansız değil!!!

YİGİDOKENTLİ 19.03.2012 00:44

Cevap: Galatasaray - Sivasspor Türkiye Kupası 4.
 
Sonuc ne olursa olsun ölümüne sivasspor 44 puan almis yigidolar bu sene iyiyiz cimbomu devirirsek kupada yolumuz kolay olur ölümüne sivasspor

58MUAMMER58 19.03.2012 00:58

Cevap: Galatasaray - Sivasspor Türkiye Kupası 4.
 
BU SENE BÜYÜK TAKIMLARIN HEPSİYLE İYİ MÜCADELE ETTİK SAHADA EZİLMEDİK YA HAKEMLE YA ŞANSIZLIK BECERİKSİZLİKLE YENİLDİK BERABERE KALDIK GS İLE ZOR MAÇ YAPACAĞIZ BU HAFTA BİZİM TAKIM ADETA UYUTTU GS YORULDU ÇOK EFOR SARFETİLER EĞER ADİL HAKEM OLURSA NEDEN OLMASIN BU MAÇLAR STRAJİ MAÇI EĞER İLK YARI DAYANABİLİRSEK İYİ SONUÇ ALABİLİRİZ RIZA HOCA BU MAÇTA UĞURUN BÖLGEDE FATYDE OYUNA SOKMALI GROSEÇKİ EERMAN BİRAZ OYNASA YENMEMEK İÇTEN DEĞİL TABİİ ORDU MAÇI GİBİ OYNARSAK TARİHİ FARK YERİZ

dogan5880 19.03.2012 02:03

Cevap: Galatasaray - Sivasspor Türkiye Kupası 4.
 
rahat oynuycamız icn guzel maç olur lıg maçları gıbı zorlanmayız hersey olabılır elenırsek normal sonuç elersekte suprız olmaz

58akif34 19.03.2012 08:45

Cevap: Galatasaray - Sivasspor Türkiye Kupası 4.
 
İnsallah bu maci aliriz fakat durum kritik tek tesellimiz gs nin yorgun olmasi

tykinik58 19.03.2012 09:31

Cevap: Galatasaray - Sivasspor Türkiye Kupası 4.
 
Ben bu büyütülmüş İstanbul takımlarına hiç güvenmiyorum ne fark atabiliriz, ne uzatmalara gidebiliriz ne de penaltılara gider maç. En başta kopartır G.Saray. O yüzden bu gibi takımlar şampiyonluğu garantilemiş olsalar dahi Anadolu kulüplerine bu turlarda maç vermezler ama final veya yarı finalde 3 büyütülmüşler birbirlerine şampiyonluklarını garantileyince yatarlar. Hiç umudum yok fark yeriz yine.

safakcakir 19.03.2012 09:57

Cevap: Galatasaray - Sivasspor Türkiye Kupası 4.
 
defans hattı gereğinden fazla açılıyor ve çok kolay içeri adam alıyoruz defans hattına dikkat edelim
orta sahada baskılı oynayalım bence gs yi yenebiliriz yada uzatmaya gidebilir maç


WEZ Format +2. Şuan Saat: 20:03.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005