![]() |
Golcülerimiz
SİVASSPOR'umuzun Süper Ligde bulunduğu 7 yılda gollerimizi atan futbolcularımız şöyle. Bugüne kadar (2011-2012 Sezonu Süper Lig Süper Final Avrupa Ligi Grubu 3. haftasına kadar) attığımız 335 gole imza atan futbolcular şunlar;
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=35457&token=178503[/IMG] Michale ENERAMO İstanbul BB'ye attığı 2 golle tüm zamanlar içinde 3. sıraya yükseldi. Kadromuzda kalsaydı sanıyorum 30 gol barajını gelecek sezon aşardı. . |
Cevap: Golcülerimiz
Mehmet Yıldız Diyorum Başkada Bir şey demiyorum Bize Vermiş olduğu emekler den dolayı Her zaman kalbimizde diye düşünüyorum. BÜYÜK KAPTAN İNŞALLAH BİR GÜN GERİ DÖNER SİN Futbolu bıraksan bile Biz Seni Bekliyoruz
|
Cevap: Golcülerimiz
Herve Tum'un sadece 10 mu golü var? Ayrica eski Oyuncularimizin gol sayi yeni oyuncularimiz'dan daha az Mehmet Yildiz disind ilk 5 bakdimiz zaman.
Bu arada yerli Oyuncularimizdan en golcüsü'De Erman Kilic tebrik ederim. [B] Calismalarindan dolayi siz izmirliyigido tesekkür ederim .:)[/B] |
Cevap: Golcülerimiz
vaybee, mehmet yildiz keske eskisi gibi oynasaydida kalsaydi sivassporumuzda...
emegine saglik izmirliyigido... |
Cevap: Golcülerimiz
Mehmetin sakatliginin düzelmesi zaman aldi ancak karabükte tekrar kendini buldu kendine güveni geldi hos yine cok gol kaciriyor azini atiyor ama iyi yer aciyor arkadaslarina mucadele ediyor insan bizdeki gecmisini dusununce sonunun boyle olusuna uzuluyor
|
Cevap: Golcülerimiz
Tüm listede Türkiye Kupasinda ayrica Sampiyonlar Ligi elemelerinde attigmiz gollerde varmi.
|
Cevap: Golcülerimiz
hey gidi MEHMET YILDIZ eneramo eğer 2 sene daha kalırsa geçer memeti ama gerçekten bu çalışma güzel olmuş
|
Cevap: Golcülerimiz
Herve Tum sadece 10 golmü atmis sasirdim biraz daha fazla atmamismiydi ya:rolleyes:
|
Cevap: Golcülerimiz
mehmetin yerini kimse tutamaz takimin bel kemigiydi kimi korkudan oynuyodu cekiniyodu mehmetten simdi onun gibi adam biraz zor buluruz , bizi daha baska gururlandirdi- 58 - numarali formasiyla yedigi ekmegi uutmayanlardan ......
|
Cevap: Golcülerimiz
bizim en iyi golcümüz mehmet yıldızdı.eneramo kalırsa mehmet yıldız gibi olur diye düşünüyorum.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:51. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005