![]() |
Sivasspor Forması Reklam Dolu!!!
[CENTER][B]Bugüne kadar formasına reklam alamayan Sivasspor,bundan boyle maclara 4 ayrı reklamla çıkacak,kulüpten alınan bilgiye göre daha önce Mersin,Adana,Şanlıurfa ve Gaziantep gibi takımlara forma reklamı veren Riga boya Sivasspor'a reklam verdi,kırmızı-beyazlı takim ayrıca formasının sırtına marka reklamiyla çıkarken,kolunda toni Montana yazacak,futbolcuların şortunda ise spor toto'nun reklamı olacak,son alınan reklamlarla birlikte Sivasspor kulubü önemli bir gelir elde etmiş oldu...[/B][/CENTER][COLOR="red"]KAYNAK:HURDOĞAN[/COLOR]
|
Cevap: SİVASSPOR FORMASI REKLAM DOLU!!!
iyi has güzelde niye Marka ila anlasiyoruz. Bikere Marka bayat Et ürünleri satiyor, kac kisi zehirlenmis Sivasta!
|
Cevap: SİVASSPOR FORMASI REKLAM DOLU!!!
Henüz başka yerlerde kaynak görünmüyor ama olduysa iyi. Gaziantep 750 bin TL almış Riga Boya'dan.
|
Cevap: SİVASSPOR FORMASI REKLAM DOLU!!!
Helal olsun be geç oldu ama tam oldu eğer haber doğruysa GS gibi 4 ayrı reklamımız olacak. Yalnız bu reklam veren firmalarında biraz işi ağırdan almasıyla ilgili gibi geldi bana. Baktılar Sivasspor ilk 3 hafta fıstık gibi futbol oynadı, baktılar bu senede en az geçen seneki gibi başarılı olacak hemen verdiler reklamları :)
|
Cevap: SİVASSPOR FORMASI REKLAM DOLU!!!
hayırlı uğurlu olsun
|
Cevap: SİVASSPOR FORMASI REKLAM DOLU!!!
[QUOTE=Morten58;806177]iyi has güzelde niye Marka ila anlasiyoruz. Bikere Marka bayat Et ürünleri satiyor, kac kisi zehirlenmis Sivasta![/QUOTE]
niye anlaşmasınlar ki. satılar ürünlerden sivaslılar zehirlendi diye hemen markayı suçlamamak lazım. kendilerine biraz daha çeki düzen verseler iyi olur tabi ki ayrıca o marka bize en kötü zamanlarımızda sponsor oldu. şimdi bile zor şer sponsor bulurken markaya seni istemiyoruz mu diyeceğiz. |
Cevap: SİVASSPOR FORMASI REKLAM DOLU!!!
Sivaslı firmalar olsa daha iyi olurdu ama nerde
|
Cevap: SİVASSPOR FORMASI REKLAM DOLU!!!
[QUOTE=Morten58;806177]iyi has güzelde niye Marka ila anlasiyoruz. Bikere Marka bayat Et ürünleri satiyor, kac kisi zehirlenmis Sivasta![/QUOTE]
Orda yanlışsın arkadas marka dan başka sivasspor'a destek olan yok adamların hakkını yemeyelim islerini de bence güzel yapıyorlar |
Cevap: SİVASSPOR FORMASI REKLAM DOLU!!!
Marka nın etlerinde bir problem yokmuş bizde yedik o dediğinz etten o gün ama bize misafir gelenler ve bizlere birşey olmadı o sudan veya başka birşeyden olmuştur. Hem açıklama yapıldı bizi lekelemeye çalısıyorlar diye hemen bu konuyu kötü yönlere çekmeyin
|
Cevap: SİVASSPOR FORMASI REKLAM DOLU!!!
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=36991&token=55832[/IMG]
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 05:05. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005