SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   SivasSpor (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Riga Boya İle Anlaşma İmzalandı (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=34855)

infial§ 12.09.2012 16:35

Sivasspor Forması Reklam Dolu!!!
 
[CENTER][B]Bugüne kadar formasına reklam alamayan Sivasspor,bundan boyle maclara 4 ayrı reklamla çıkacak,kulüpten alınan bilgiye göre daha önce Mersin,Adana,Şanlıurfa ve Gaziantep gibi takımlara forma reklamı veren Riga boya Sivasspor'a reklam verdi,kırmızı-beyazlı takim ayrıca formasının sırtına marka reklamiyla çıkarken,kolunda toni Montana yazacak,futbolcuların şortunda ise spor toto'nun reklamı olacak,son alınan reklamlarla birlikte Sivasspor kulubü önemli bir gelir elde etmiş oldu...[/B][/CENTER][COLOR="red"]KAYNAK:HURDOĞAN[/COLOR]

Morten58 12.09.2012 16:37

Cevap: SİVASSPOR FORMASI REKLAM DOLU!!!
 
iyi has güzelde niye Marka ila anlasiyoruz. Bikere Marka bayat Et ürünleri satiyor, kac kisi zehirlenmis Sivasta!

Soyözen 12.09.2012 16:43

Cevap: SİVASSPOR FORMASI REKLAM DOLU!!!
 
Henüz başka yerlerde kaynak görünmüyor ama olduysa iyi. Gaziantep 750 bin TL almış Riga Boya'dan.

cemahmety 12.09.2012 16:48

Cevap: SİVASSPOR FORMASI REKLAM DOLU!!!
 
Helal olsun be geç oldu ama tam oldu eğer haber doğruysa GS gibi 4 ayrı reklamımız olacak. Yalnız bu reklam veren firmalarında biraz işi ağırdan almasıyla ilgili gibi geldi bana. Baktılar Sivasspor ilk 3 hafta fıstık gibi futbol oynadı, baktılar bu senede en az geçen seneki gibi başarılı olacak hemen verdiler reklamları :)

Ricardo Pedriel 12.09.2012 16:59

Cevap: SİVASSPOR FORMASI REKLAM DOLU!!!
 
hayırlı uğurlu olsun

chatlaq 12.09.2012 17:05

Cevap: SİVASSPOR FORMASI REKLAM DOLU!!!
 
[QUOTE=Morten58;806177]iyi has güzelde niye Marka ila anlasiyoruz. Bikere Marka bayat Et ürünleri satiyor, kac kisi zehirlenmis Sivasta![/QUOTE]

niye anlaşmasınlar ki. satılar ürünlerden sivaslılar zehirlendi diye hemen markayı suçlamamak lazım. kendilerine biraz daha çeki düzen verseler iyi olur tabi ki

ayrıca o marka bize en kötü zamanlarımızda sponsor oldu. şimdi bile zor şer sponsor bulurken markaya seni istemiyoruz mu diyeceğiz.

Ricardo Pedriel 12.09.2012 17:12

Cevap: SİVASSPOR FORMASI REKLAM DOLU!!!
 
Sivaslı firmalar olsa daha iyi olurdu ama nerde

infial§ 12.09.2012 17:54

Cevap: SİVASSPOR FORMASI REKLAM DOLU!!!
 
[QUOTE=Morten58;806177]iyi has güzelde niye Marka ila anlasiyoruz. Bikere Marka bayat Et ürünleri satiyor, kac kisi zehirlenmis Sivasta![/QUOTE]

Orda yanlışsın arkadas marka dan başka sivasspor'a destek olan yok adamların hakkını yemeyelim islerini de bence güzel yapıyorlar

cenk5821 12.09.2012 18:09

Cevap: SİVASSPOR FORMASI REKLAM DOLU!!!
 
Marka nın etlerinde bir problem yokmuş bizde yedik o dediğinz etten o gün ama bize misafir gelenler ve bizlere birşey olmadı o sudan veya başka birşeyden olmuştur. Hem açıklama yapıldı bizi lekelemeye çalısıyorlar diye hemen bu konuyu kötü yönlere çekmeyin

babapiton 12.09.2012 18:57

Cevap: SİVASSPOR FORMASI REKLAM DOLU!!!
 
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=36991&token=55832[/IMG]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 05:05.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005