![]() |
Süper Lig'de ilk ayrılık!
[IMG]http://media1.ligtv.com.tr/img/news/2012/9/23/metin-diyadin.jpg[/IMG]
Kasımpaşa, Metin Diyadin ile yollar ayrıldı. Kasımpaşa'da teknik direktör Metin Diyadin ile yollar ayrıldı. Karar, kulüp resmi internet sitesinden duyuruldu. Resmi sitede kulüp başkanı Hilmi Öksüz imzasıyla yer alan açıklamada, "Görülen lüzum üzerine Teknik Direktörümüz Metin Diyadin'in görevine son verilmiştir" denildi. [B](Ligtv.com.tr)[/B] |
Cevap: Süper Lig'de ilk ayrılık!
[B][I]Başarılı bır teknık dırektördu kötü oldu.[/I][/B]
|
Cevap: Süper Lig'de ilk ayrılık!
En fazla 10 hafta demiştim,5 haftta sonra işi bitti.Aslında başarılıydı ama belliki bize yansımayan başka şeyler var.
|
Cevap: Süper Lig'de ilk ayrılık!
biz de neyiz böyle yendiğimiz takımlarda yaprak dökümü oluşturuyoruz bakalım sıra kimde aceba
|
Cevap: Süper Lig'de ilk ayrılık!
[B]Siyasetin Süper Lig'e getirdiği Kasımpaşa'da siyaset teknik direktörü gönderdi.Mustafa Denizli ilk aday diyorlar.[/B]
|
Cevap: Süper Lig'de ilk ayrılık!
Nedenki Galatasaray ve Sivasspor maclari haric maclarini kazandilar iyi gidiyorlardi?!
|
Cevap: Süper Lig'de ilk ayrılık!
[QUOTE=münihli_58;807775]Nedenki Galatasaray ve Sivasspor maclari haric maclarini kazandilar iyi gidiyorlardi?![/QUOTE]
Nedeni olurmu , Türk Teknik Direktörlerine hep kullaniyorlar! |
Cevap: Süper Lig'de ilk ayrılık!
[QUOTE=58_SEMİH_58;807773][B]Siyasetin Süper Lig'e getirdiği Kasımpaşa'da siyaset teknik direktörü gönderdi.Mustafa Denizli ilk aday diyorlar.[/B][/QUOTE]
[B] Böyle bir yönetim olduğu özellikle böyle bir ortamdan sonra Mustafa Denizli göreve gelmez. Metin Hocaya yazık olmuş yerine kim gelirse gelsin Paşa'da düşüş başlayacağına inanıyorum.[/B] |
Cevap: Süper Lig'de ilk ayrılık!
Geçen Sene Samsun'u ve Manisayı yenerek ligden düşüren son darbeyi vurmuştuk bu senede Metin Diyadin'i görevden aldık, haydi hayırlısı. Sevinilecek övünülecek bir durum değil adam sonuçta bu işten para kazanıyor ama böylede bir gerçek var sonuç itibarıyla
|
Cevap: Süper Lig'de ilk ayrılık!
Herifler ligde 2. teknik direktör değiştiriyor , düşüşe geçerler bence bu kafayla...
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:43. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005