![]() |
Bayramın 2. Günü Şehitlerimizin Yanındayız
[IMG]https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/416827_10151256788266117_905872065_n.jpg[/IMG]
Bayramin 2. Günü (26 Kasım) Saat: 14:00' de Şehitlerimizi ziyarete gidiyoruz. Bizler için canlarını veren şehitlerimizi yalnız bırakmıyoruz. 26.10.2012 Saat : 14:00 Yukarı Tekke Şehitliği. Not; Duyuralım, paylaşalım, herkese ulaştıralım. "Yiğidolar" ( [url]https://www.facebook.com/sivasim[/url] ) ve "SivaS" ( [url]https://www.facebook.com/SivaS.SivaS[/url] ) sayfalarının ortak etkinliğidir. [url]https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151256788266117&set=a.163613406116.155603.64954316116&type=1&theater[/url] |
Cevap: Bayramın 2. Günü Şehitlerimizin Yanındayız
Bu organizasyonda emeği geçen herkese teşekkürler.Sivasda olsam kesinlikle katılırdım.Giden arkadaşların ayağına sağlık.Bizim yerimize de dua etsinler.
|
Cevap: Bayramın 2. Günü Şehitlerimizin Yanındayız
Sivasspor şehitliğide unutulmasın,bu gun ziyaret ettik
|
Cevap: Bayramın 2. Günü Şehitlerimizin Yanındayız
ben de arefe günü şehitliklerimizi (tabi sivasspor şehitliğini de) ziyaret etme fırsatı buldum
bizim huzurumuz için canını feda eden şehitlerimiz her zaman kalbimizde yaşayacaktır giden ve gidecek kardeşlerimizden bir ricam: lütfen sivasspor şehitliğindeki armaları sökmeye çalışmasınlar oranın siluetine zarar veren sorumsuz davranışlarımızı bir an önce terk edelim emek verilerek oralar güzelce düzenlenmiş herkesi daha duyarlı olmaya davet ediyorum |
Cevap: Bayramın 2. Günü Şehitlerimizin Yanındayız
Eyvallah. Aklına geldiği sürece orda olmalısın.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 14:33. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005