![]() |
Yangın!
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=39629&token=65814][img]http://resimzade.com/Show.html?i=39629&token=65814[/img][/url]
[B]Süper Lig en kısır sezonunu yaşıyor, son haftalar yaklaştıkça yarış içinden çıkılmaz bir hal alıyor. Tam 9 takım küme düşme potasında yer alırken, sezon sonu kime veda edileceği şampiyondan daha çok merak ediliyor, FANATİK de korkunç tabloyu bir kez daha gözler önüne seriyor.[/B] [U][B]Sivasspor 32[/U] Nefes aldılar[/B] Yiğidolar'da ard arda alınan başarız sonuçlar moralleri hayli bozmuştu. Antalya karşısına galibiyet parolasıyla çıktılar, istediklerini aldılar. Akhisar ve Orduy'la oynayacakları birbirinden önemli maçlar Kırmızı-Beyazlılar'ın kaderini belli edecek. [U][B]Trabzonspor 31[/U] Tehlike çanları...[/B] Tarihinin en kötü sezonlarından birini yaşayan Bordo-Mavililer’in düşme potasıyla arasında yalnızca iki puan kaldı. Beşiktaş’ı yenselerdi, kendilerine geleceklerdi. Ancak planlar tutmadı, Karadeniz ekibi için tehlike çanları çalmaya başladı. Kadro kaliteleri ve tecrübeleri onları bekleyen zorlu seri öncesi en büyük kozları... [U][B]Karabükspor 30[/U] ‘Bakkal’da’ işler kesat[/B] Devlerin korkulu rüyası olan Kırmızı-Mavililer’e bir haller oldu. Son 7 maçında galibiyet göremeyen Karabük, Galatasaray ve Fenerbahçe’yle evinde oynayacağı düşünülürse Lualua’ya kalan maçlarda büyük iş düşecek. Çünkü o kötüyse Karabük’ün işi zor. [U][B]SB Elazığ 30[/U] İpler ellerinde[/B] Yılmaz Vural’la ayağa kalktılar... Orduspor’u eli boş yolladılar, 3’te 3 yaptılar, 23 hafta sonra dipten çıktılar. 3 büyüklerden yalnızca Galatasaray’la oynayacaklar. Bordo-Beyazlılar için çıkar yolu tek... İçeride kazanacaklar, dışarıda teslim olmayacaklar. [U][B]İstanbul B.B. 29[/U] Belediye çalışmıyor![/B] [U][B]Orduspor 29[/U] Cuper’in işi zor[/B] Avrupa hedefiyle başladıkları sezonda yere çakıldılar. Deplasman fobilerini bu hafta da aşamadılar. Cuper’in Ordu’su alt sıralardan kurtulmak isteyen Gaziantep ve Sivas’la oynayacak. Karadeniz ekibi için bir nevi ‘Kurtuluş savaşı’ niteliği taşıyan bu maçlar, onlar için belirleyici olacak. [U][B]Gaziantepspor 29[/U] Gözü deplasmanlarda[/B] Akhisar’la ölüm-kalım maçına çıktı, 2-0 geriye düşmesine rağmen hayati 1 puanı kurtardı. Bülent Uygun’la lige tutunma mücadelesi veren Kırmızı-Siyahlılar alt sıralardan kurtulma umudunu gelecek haftalara taşıdı. Bundan sonrası deplasmandan gelecek iyi sonuçlara kaldı. [U][B]Akhisar Bld. 23[/U] Akigolar zorda[/B] Hayati önem taşıyan Antep deplasmanında 2-0 öne geçtiler, ancak üstünlüğü koruyamadılar. Yedikleri 2 gol belki de onlar için kazanılan 1 puandan çok fazlasını götürebilir. Öyle ki; Fenerbahçe, Kasımpaşa ve Antalya deplasmanlarına gidip, sahasında Sivas, Beşiktaş, Trabzon ve Mersin’i ağırlayacaklar. En zor fikstürlerden birine sahipler. [U][B]Mersin İ.Y. 21[/U] Seri galibiyetlere muhtaç[/B] Büyük umutlarla takımın başına getirilen Giray Bulak’la yollar ayrıldı. Genç hoca Hakan Kutlu’yla anlaşıldı. En zor tablo Güney ekibine ait. Kurtuluşun ise reçetesi açık; seri galibiyetler... Kasımpaşa karşısında 1 puanla yetinen Mersin İdmanyurdu, bundan sonraki maçlarına mutlak zafer parolasıyla çıkmak zorunda... |
Cevap: Yangın!
Bu hafta Akhisar Bld, haftaya da içeride Orduspor maçlarını galibiyet veya 1 beraberlik (Akhisar Bld'den), 1 galibiyet (Orduspor'dan) alırsak çok rahatlarız çünkü daha sonraki haftalarda 30. hafta Kayserispor deplasmanı, 31. hafta başımızın püsküllü belası İstanbul BB. maçları var ki korkulu rüyalar görebiliriz. Keza Eskişehirspor ve G.Saray deplasmanları var. İşi bu haftadan itibaren sıkı tutup bu sezonu iyi bir yerde bitirmeliyiz. Ben herkese güveniyorum ama taraftar bu saatten sonra daha bir taraftar olmalı. Kenetlenmeliyiz.
|
Cevap: Yangın!
9 maçtan en az 10 puan almamız lazım, tabi biz daha fazlasını bekliyoruz. Özellikle Akhisar ve Ordu maçlarınından 4 puan çıkarmamız lazım. Küme düşme barajı bu sene yüksek olacak anlaşılan.
|
Cevap: Yangın!
[b]gerçekten ligde gerek yukarda gerekse aşşağı tarafta yangın büyük herkes gs şampiyonluğu garantiledi derken bjk ve fb de devreye girdi aşşağı taraf dahada karmaşık elazığ kazandıkça baraj yükseldi öyle 37 39 puan yetmeyebilir ben adı geçen takımları elimden geldiği kadar kadro kalitesi oynadığı oyun olarak tartıyorum elazığ ve sivas gözle görülür şekilde iyi oynuyorlar fark şu elazığ 1 tane atıp kazanıyor sivas 1 tane yiyip kaybediyor akhisar ve mersinin matematiksel şansı devam ediyor fakat bence yolcular çıkmayan candan umut kesi,lmez hesabı bu hafta havlu atabilirler 3. takım için adaylar çekişecek burdada rakiplerimiz olan takımlarla kendi sahamızda oynayacak olmamız avantaj gerçi ibb hep bizi yenerek ligde tutunuyorda bu sefer farklı ben ibb antep ordu karabük zayıf halkalar olarak görüyorum ts ancak futbolcuları şehri terkederse ki ihtimal dahilinde iç karışıklıklar çıkabilir ancak öyle düşer ordunun karabükün antepin ibb nin oynadığı oyunla ligde kalmayı haketmediklerini düşünüyorum sivassporun kurtuluş reçetesi akhisar ve ordu galibiyetleri bu iki maçı alırsak çok rahat nefes alacağımıza inanıyorum karabük ibb orduya kaRŞI 2 li averajımızı düzeltmemiz gerekecek sivasa 4 galibiyet yeter sanıyorum ibb akhisar gençlerbirliği karabük elazığ eskişehir kayseri gs ordu maçlarından 4 galibiyet çıkaracak gücümüz var altımızdaki takımların 9 maçta 5 galibiyet alacak güçleri olduğuna inanmıyorum bu zor süreçte taraftarlar olarak hertürlü çekişmeyi eleştiriyi sezon sonuna bırakıp takımın arkasında desteğimizi sürdürmeliyiz diyor sivassporumuza kalan maçlarında başarılar diliyorum[/b]
|
Cevap: Yangın!
[QUOTE=tykinik58;841413]Bu hafta Akhisar Bld, haftaya da içeride Orduspor maçlarını galibiyet veya 1 beraberlik (Akhisar Bld'den), 1 galibiyet (Orduspor'dan) alırsak çok rahatlarız çünkü daha sonraki haftalarda 30. hafta Kayserispor deplasmanı, 31. hafta başımızın püsküllü belası İstanbul BB. maçları var ki korkulu rüyalar görebiliriz. Keza Eskişehirspor ve G.Saray deplasmanları var. İşi bu haftadan itibaren sıkı tutup bu sezonu iyi bir yerde bitirmeliyiz. Ben herkese güveniyorum ama taraftar bu saatten sonra daha bir taraftar olmalı. Kenetlenmeliyiz.[/QUOTE]
[B]Aklın yolu birdir. Yerinde bir analiz. Bunu teknik kadro ile futbolcularda biliyordur umarım. Bu alevin düşmesini, yangının sönmesini hiç istemediler ki... Alev yükseldikçe, adrenal; adrenal yükseldikçe, birilerinin rantı yükseliyor... Bu yangından korkusuzca çıkacak olan tek takım, Sivassporum olacaktır.. İşimize sağlam sarılırsak...[/B] |
Cevap: Yangın!
mersin ve akhisar bana göre artık küme düştü 3.ncü takımda ibb olur. ibb eğer düşerse hem üzülürüm hem sevinirim takımımızı hersene bir maç fazla seyretme şansımız oluyordu fakat bize hep darbe vuruyordu inşallah son darbeyi biz vururda ibb yi kümeye gönderiz böylece yılların intikamını almış oluruz.
|
Cevap: Yangın!
yangının şu anki boyutuna göre kaçış noktasına en yakın takım sivassporumuz ve hamsiler ben takımımızın akhisar ve ordu maçlarını kazandığı taktirde yangının dumanından bile etkileneceğini zannetmiyorum ve sivassporumuzun bunu başaracak güçte olduğuna inanıyorum bahsettiğimiz takımlar kesinlikle bizden iyi takımlar değil
|
Cevap: Yangın!
lig hiç bu kadar heyecanlı olmamıştı
Iki galibiyet aldıktan sonra bu heyecana korkuyla değil de zevkle tanık olacağız |
Cevap: Yangın!
[B][I]bu aftaki akhisar maçını ve önümüdeki ordu maçını alırsak bu yangından çıkarız ama önemlisi akhisar maçı mutlaka 3 puan çıkarmamız lazım....düşmesini istediğim takımlar ise i.b.b,g.antep,akhisar.[/I][/B]
|
Cevap: Yangın!
[QUOTE=rsimsek;841433][B][I]bu aftaki akhisar maçını ve önümüdeki ordu maçını alırsak bu yangından çıkarız ama önemlisi akhisar maçı mutlaka 3 puan çıkarmamız lazım....düşmesini istediğim takımlar ise i.b.b,g.antep,akhisar.[/I][/B][/QUOTE]
Evimizde yenildigimiz Akisar belediye bir futbol kazasi idi.Bu macta ilk yari sabirli olursak ikinci yari rakip mecburiytten acik verecektir rakip üc puan parolasiyla cikmak zorunda aksine hic bir durum Akisara yaramaz. Biz istisna bir iki mac haric iyi bir futbol oynuyoruz ve bircok takimdan kaliteli kadroya sahibiz ancak Birincisi hakem faktorune cok takildik ikinci ise futbol sansi hic bizden yana olmadi. Arkadasa aynen katiliyorum insallah düsen takimlar Antep ve ibb olur Mersin´in artik kurtula bilecegini düsünmüyorum. |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 07:07. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005