![]() |
Nerede Eneramo, Erman ve Grosicki
[B]Arkadaşlar... Futbolcularımızın içerisine veba gibi nükseden akıl almaz para hırsı. Bir transfer söylentisi ya da gerçeği üç oyuncumuzun sahadan yoksun bir şekilde arkadaşlarını yanlız bırakmasını seyrettik. Bu da yetmezmiş gibi saha içindeki atv mikrofonları sonuna kadar açık aatif a yapılan küfürleri dinledik. Sivastaki maçta taraftarın sesi bile duyulmuyordu o ekranda.
Gideceklerse gitsinler kartlaşmış para sevdalıları. Yürek futbolcuda değilse taraftarda vardır. Vicdanla hareket eden taraftar değil, yürekle hareket eden taraftar lazım. Gerçek anlamda Trabzonda 6 yemeyi sineye çeken ve alışan bir takım var. Diller bir metre dışarıda 90 dakika oynayamayanlar var. Maç bitiminde gülen futbolcular var. Göndermekte bağrımıza basmakta bizim görevimiz olmalı. Yahudi bile olsa Pini Balili kadar yürekli kaç oyuncu varsa çıksın ben Sivas için mücadele ediyorum desin. Gelecek sene inşallah yukarıda yazdığım bu üç isim Trabzonsporda olur. Ve de geldiklerinde Sivas a Aatif a ana avrat sövmek bir trabzonspor futbolcusu olarak neymiş bu üç isme gösteririz. Rıza hocaya sözüm yok. Zaten son günlerini yaşıyor Sivas'ta. Aklıma gelmiyorda değildi bir fenerbahçe-trabzonspor finali. Çünkü çok kısır bir lig tatsız ve zevksiz. Fenerbahçe şampiyonluğu bıraktı, uefa da elendi. trabzonspor un kupası verilmedi, şampiyonluğu verilmedi falan filan. Nasıl jest yapacağını böyle düşünmüş TFF. Biliyorsunuz ki Eskişehirspor un resmen bir golü ofsayt diyede verilmedi. Neyse şimdi forum yöneticileri kansız falan yazdım diye benim bu yazımı kaldıracaklar fakat yine söylüyorum. Oyuncuları var eden hep taraftardır. Eğer gönderilecek varsa ıslıklarız gönderdiğimiz oyuncu gibi onuda göndeririz. Gücümüzün farkına varalım. [/B] |
Cevap: Nerede Eneramo, Erman ve Grosicki
Konuşsam tesiri yok, sussam gönül razı değil....:mad:
|
Cevap: Nerede Eneramo, Erman ve Grosicki
Hakan, adem, kaleciler, ziya, kadir, erhan, pedriel, atif, piech, kaan dışında kimse kalmamalı.
Teknik direktör olarak da Fuat Çapa' yı gönlümden geçiriyorum. Gençlerbirliğinin burada oynadığı topu bir hatırlar mısınız? Balili'den sonra hızlı ve atik bir forvete hasretiz. Eneramo'ya güçlü yıkılmıyor top tutuyor diyenler, unutmasın güreş değil futbol izliyoruz! Ziya'nın ise çok sert bir uyarıya ihtiyacı var. Ceza sahası veya dışı müdahale şekli hiç değişmiyor. Nerede olursa olsun aynı. Akhisar ve dün ki pozisyon birebir aynı ve gereksiz. İnanın ki bu sene hiçbir deplasman maçımızı zevk alarak izlemedim. Yenilmek vardır onurunla, yenilmek vardır 6 yersin gülerek girersin soyunma odasına. |
Cevap: Nerede Eneramo, Erman ve Grosicki
yukarı tükürsem bıyık aşşağı tükürsem sakal :mad:
|
Cevap: Nerede Eneramo, Erman ve Grosicki
[QUOTE=anilcan213;852881]Hakan, adem, kaleciler, ziya, kadir, erhan, pedriel, atif, piech, kaan dışında kimse kalmamalı.
Teknik direktör olarak da Fuat Çapa' yı gönlümden geçiriyorum. Gençlerbirliğinin burada oynadığı topu bir hatırlar mısınız? Balili'den sonra hızlı ve atik bir forvete hasretiz. Eneramo'ya güçlü yıkılmıyor top tutuyor diyenler, unutmasın güreş değil futbol izliyoruz! Ziya'nın ise çok sert bir uyarıya ihtiyacı var. Ceza sahası veya dışı müdahale şekli hiç değişmiyor. Nerede olursa olsun aynı. Akhisar ve dün ki pozisyon birebir aynı ve gereksiz. İnanın ki bu sene hiçbir deplasman maçımızı zevk alarak izlemedim. Yenilmek vardır onurunla, yenilmek vardır 6 yersin gülerek girersin soyunma odasına.[/ yanılıyorsun butakımı spote eden sadece ermandır dikat edersenizorta sahada top tutamıyor yıllardır uyarıyorum adam duran toplardan ara sıra golatıyor ama takımn dA DÜZENİNİNİ BOZUYOR malesef hiç bir yönetici bunu görmüyor hoca zaten evlere şenlik suratsız adam yüzü gülmeyen adamdan hayır gelmez bunların biraz<cık şahsiyeti olsa hemen istifa ederler istifa etmediklreine göre neolduklarını anlarsınızQUOTE] |
Cevap: Nerede Eneramo, Erman ve Grosicki
Erman seyirciyle aramız yok diyebiliyor Sen kimsin erman çek git babanın hayrına oynamıyorsun bu sivasspordan senin gibi ne ermanlar geldi geçti dünya bir para kazanıyorsunuz utanmazlar
|
Cevap: Nerede Eneramo, Erman ve Grosicki
Hepsinin canı cehenneme utanmaz ruhsuzlar
|
Cevap: Nerede Eneramo, Erman ve Grosicki
Sezonun bitmesine iki hafta kaldi biraz sabredelim,düsüncelerimizi gün isigina cikarmamiza az kaldi.
Bir kac hafta öncesine kadar Elazig´a düstü gözüyle bakilirken,Elazig puan siralamasinda bizi solladi.Bunlar bizleri derinden üzen gercekler.Bir kaza takimi olan Akhisar kadar sahada varlik gösteremiyoruz.... |
Cevap: Nerede Eneramo, Erman ve Grosicki
Yav arkadaş dün adamlar birbirine pas vermedi bilerek. Kaç defa asistlik durum vardı atmadı. Nasıl kazanalım Allah aşkına... Aatıfa ne dediler ben anlamadım ama çok küfür ettiler. Ve TFF final için trabzonu istemiş olabilir ama biz finali kazanmak için ne yaptık söyler misiniz
|
Cevap: Nerede Eneramo, Erman ve Grosicki
bazıları tutar trabzon maçında oynamazlar (bilerek yatarlar)
birisi tutar gs maçında drogbadan forma almak için canını yırtar ondan sonra taraftara laf atarlar.. nerde bu yönetim.... |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 09:28. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005