![]() |
Sivasspor'un Semih Aşkı
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=41167&token=21082[/IMG]
Sivasspor Teknik Direktörü Roberto Carlos, Fenerbahçe'nin yıldızı Semih Şentürk'ü takıma kazandırmak istiyor. Son olarak Manuel da Costa'yı alarak stoper sorununu çözen kırmızı-beyazlılar, forvete yöneldi. Rengifo'nun yanı sıra bir kaliteli isim daha arayan Yiğidolar, Semih Şentürk'ten vazgeçemiyor. Fenerbahçe'nin kulüp bulmasını istediği 'Nöbetçi Golcü' konusunda teknik direktör Roberto Carlos çok ısrarcı. Semih'in alınması durumunda hücum gücünün artacağına vurgu yapan Brezilyalı çalıştırıcı, Fenerbahçe'den eski takım arkadaşı olan Semih konusunda yeniden harekete geçilmesini istedi. Başkan Mecnun Otyakmaz'ın bu işle bizzat ilgilendiği bildirildi. [B]2 MİLYONLUK SORUN! [/B] Bonservis olarak Sarı-Lacivertliler 2 milyon euro istiyor. Ancak Otyakmaz, Fenerbahçe ile olan iyi ilişkileri sayesinde bu rakamı düşürebilir. Önümüzdeki günlerde bu transfer netlik kazanacak. Aynı şekilde Antalyaspor da Semih konusunda beklemede. (AMK) |
Cevap: Sivasspor'un Semih Aşkı
2 milyon euro mu? Fener elden çıkarmaya çalışıyor durduk yere para ödememek için :) O bonservis komik olur 2 milyon euroya ne oyuncu alınır. Ama daha düşük bir bonservisle gelecekse gelmesini isterim.
|
Cevap: Sivasspor'un Semih Aşkı
Öncelikle Semih SENTÜRK cok iyi hatta isabetli bir Transfer olur ama Fener bu oyuncu icin 2 Milyon istedigini aklimdan bile geciremiyorum , cünkü adam kac yildir nöbetci Golcü ve cogu maclarda sans bulamadi .
Fenerbahce bu oyunuc hem göndermek istiyor, hemde para mi kazanmak istiyor , yuh yani , bence 300.000 binden cok verilmez. |
Cevap: Sivasspor'un Semih Aşkı
2 milyon bu adama vereceğimize Abdülkadir'i ara sıra da Cihan'ı oynatırız daha iyi olur. bu parayı vererek orta sahamızdaki Erman mevkisini dolduracak oyuncu alırız daha iyi olur
|
Cevap: Sivasspor'un Semih Aşkı
bence Semih cok süper olur insallah olur sivassporumuza cok faydali olur
|
Cevap: Sivasspor'un Semih Aşkı
Benim bildigim bonservisi Semih in elinde diye hatirliyorum.bu haber 2 milyon falan baya bi sacmalamislar
|
Cevap: Sivasspor'un Semih Aşkı
Aydına 1.1 milyon euro verdiğimiz söyleniyor onun yerine Semih için FB'ye 1.1 teklif etsek kabul ederler bence...Antalya transferin üstüne para istemiş...
|
Cevap: Sivasspor'un Semih Aşkı
gecenlerde televizyonda antalyanin semih icin ilginc teklifi diye bir haber vardi antalya baskani zaten semihe 1.5 milyon euro veriyosunuz semih+500bin euro bize verin sizi 1 milyonluk yukten kurtaralim demis en azindan ustune para istememisiz antalyadan bir adim ondeyizdir
|
Cevap: Sivasspor'un Semih Aşkı
[B]Bencede vazgecmesinler zaten yoksa cok büyük sikintilar cekeriz gol yollarinda yine bütün is orta sahaya düser, bir kac sezondur yasiyoruz bunu Mehmet Yildiz sakatlandiktan sonra leblebi gibi gol atan oyuncu gelmedi bize[/B]
|
Cevap: Sivasspor'un Semih Aşkı
şimdi kıyaslayalım. BİLİCA bizden fenere gitti gittiği zaman en iyi defans oyuncusu idi 3 milyon euro aldık. Dostumuz fener istemediği posası çıkmış SEMİH e 2 milyon istiyor acaba haber gerçekmi yalanmı. gerçekse bu işten zararmı ediyoruz ne
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 04:31. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005