SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Taraftar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Küfür etme, ettirme! (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=37620)

sebasteia 26.02.2014 20:59

Küfür etme, ettirme!
 
öncelikle site yönetimini anasayfaya koyduğu "küfre karşı" çağrısından dolayı kutlarım. güzel düşünülmüş.

önemli bir konu olduğu için de ayrı bir başlığı hakettiğini düşünüyorum. herşeyden önce küfür bizim geleneklerimize, maneviyatımıza, ahlaki yapımıza aykırıdır.

bir ferdin tek başına iken küfür etmesi bile yadırganacak durumken, bir insanın grup içerisinde küfür etmesi onun kınanmasını gerektirirken, yüzlerce ve belki binlerce insanın aynı anda koro halinde küfür etmesini hangi saikle açıklayacağız?

ne töremizde, ne dinimizde küfürün yeri yoktur, olamaz! sokakta, kaldırımda, caddede, işte, okulda vs olamayacağı gibi, stadyumda da olamaz.

her şeyin temelinde edep vardır. yunus emre ne güzel söylemiş: "girdim ilim meclisine, eyledim kıldım talep; dediler ilim geride, illa edep illa edep..." neymiş edep olmazsa ilim de olmazmış.

spor için de aynısı geçerli, edebinle gelip, adam gibi maç izlemeyeceksen hiç uğrama bu semte. çünkü senin yapacağın iş çirkinliktir, üreteceğin ise pisliktir!

yine bir büyüğümüz ne güzel söylemiş:

edep bir taç imiş nur-i hudadan,
giy o tacı,emin ol her beladan...

son söz babında, özetle sivasspor taraftarından edebini takınmasını ve küfre tavır almasını bekliyorum.

Ferhat06 26.02.2014 21:45

Cevap: Küfür etme, ettirme!
 
Türk futbolunda büyük Anadolu Devrimini başlatan Sivasspor'un şanlı yiğidosu küfüre karşı da gereken mesajı verecektir.4 Eylülde küfür olmaz,olmayacak.

ihtiyar yiğido 26.02.2014 22:01

Cevap: Küfür etme, ettirme!
 
[QUOTE=sebasteia;900537]öncelikle site yönetimini anasayfaya koyduğu "küfre karşı" çağrısından dolayı kutlarım. güzel düşünülmüş.

önemli bir konu olduğu için de ayrı bir başlığı hakettiğini düşünüyorum. herşeyden önce küfür bizim geleneklerimize, maneviyatımıza, ahlaki yapımıza aykırıdır.

bir ferdin tek başına iken küfür etmesi bile yadırganacak durumken, bir insanın grup içerisinde küfür etmesi onun kınanmasını gerektirirken, yüzlerce ve belki binlerce insanın aynı anda koro halinde küfür etmesini hangi saikle açıklayacağız?

ne töremizde, ne dinimizde küfürün yeri yoktur, olamaz! sokakta, kaldırımda, caddede, işte, okulda vs olamayacağı gibi, stadyumda da olamaz.

her şeyin temelinde edep vardır. yunus emre ne güzel söylemiş: "girdim ilim meclisine, eyledim kıldım talep; dediler ilim geride, illa edep illa edep..." neymiş edep olmazsa ilim de olmazmış.

spor için de aynısı geçerli, edebinle gelip, adam gibi maç izlemeyeceksen hiç uğrama bu semte. çünkü senin yapacağın iş çirkinliktir, üreteceğin ise pisliktir!

yine bir büyüğümüz ne güzel söylemiş:

edep bir taç imiş nur-i hudadan,
giy o tacı,emin ol her beladan...

son söz babında, özetle sivasspor taraftarından edebini takınmasını ve küfre tavır almasını bekliyorum.[/QUOTE]

[B]Sevgili Yiğido kardeşim yazmış olduğun yorumun hepsine kelime kelime katılıyor bu güzel düşünce ve temennı için teşekkür ediyor sana ve senin gibi düşünen tüm Yiğido kardeşlerimden ALLAH razı olsun diyorum.[/B]

Örükcülü 27.02.2014 08:26

Cevap: Küfür etme, ettirme!
 
Sitenin ana sayfasına konulan çağrı çok güzel. Öncelikle site yönetimini bu hassasiyetinden dolayı kutluyorum.

Stadımızda küfürün yer almaması gerekli. Çoluk, çocuk, anamızla, kız kardeşimizle, çocuklarımızla maç seyretmeye gidiyoruz, inanın küfür başladığı anda ben yere bakıyorum. Sanki yanımdakilerden saklanıyormuş gibi. Utancımdan gözlerimi kaldıramıyorum.

Bizim millete sadece küfüre kurulmuş. Başladığı anda, dünyanın en güzel tezahüratını yapıyormuş gibi gırtlağını parçalarcasına bağırıyor. Normal bir tezahüratta ise sus-pus. Meğer ne kadar doluymuş içi, ne kadar çok kızdığı şey varmış hayatta. Hepsini orada ya hakem kanalıyla, yada rakip kanalıyla hemen dışarı atıveriyor.

İnşallah bu tür yazılar, bu tür çağrılar, tribünlerde ki yanımızda ki uyaranlar etkili olur da, küfür stadımıza uğramaz. Çok zor değil Yiğidolar. Küfüre başlamadan 3 saniye düşünün, ayıp ve günah olduğunu hatırlayın, yeterli..

Küfürsüz bir 4 Eylül için, hep birlikte elele .

Rallim58 27.02.2014 08:53

Cevap: Küfür etme, ettirme!
 
Bu hassasiyetinden dolayı site yönetimini, yorumlayarak konu açan kardeşimizi tebrik ediyorum...

Çağrıda yer alan son cümleyi uygulamaya geçirmenin zamanı geldi de geçiyor olsa gerek.

[B]"Küfür edeceksen 4 Eylül'den DEFOL"[/B]

izmirliyigido 27.02.2014 09:14

Cevap: Küfür etme, ettirme!
 
Bize [B]küfürsüz[/B] bir stad yakışır arkadaşlar. Tüm Türkiye'nin [B]örnek gösterdiği[/B] bir taraftar ve stad olmalıyız.

[B]Site yönetimine[/B] bu çağrısından dolayı [B]teşekkür[/B] ederim..












.

sıvaslıgenç 27.02.2014 09:57

Cevap: Küfür etme, ettirme!
 
Kufure neden olan kisileri gruplari statta barindirmayacak olan yine gerçek bilinçli Sivasspor taraftaridir.

Taraftar olmayi küfür etmekle özdeş sayanlarin 4 Eylülde isi olmamali.

ogz58 27.02.2014 10:15

Cevap: Küfür etme, ettirme!
 
Bayanların yanında bile adam hiç çekinmeden küfür ediyor,ayıp yahu bu sadece bir oyun ve spor amaçlı,bizim milletimizde hiç kimse alınmasın küfür eden adama tepki göstereceğine bide gülüyor.

Salim58 27.02.2014 10:23

Cevap: Küfür etme, ettirme!
 
[B]Geçen sezon küçük yiğidoyu maça götürmüştüm tribünde yapılan küfürleri duymamak için parmakları ile kulaklarını tıkadığını görünce ne söyleyeceğimi bilemediğim için mahçup olmuş utanmıştım..

Özellikle çocuklar ve bayanlar küfürden çok etkileniyorlar futbolu bir oyun ve eğlence olarak görmeli küfür etmemeli ettirmemeliyiz.[/B]

58sinan58 27.02.2014 11:36

Cevap: Küfür etme, ettirme!
 
[QUOTE=ogz58;900577]Bayanların yanında bile adam hiç çekinmeden küfür ediyor,ayıp yahu bu sadece bir oyun ve spor amaçlı,bizim milletimizde hiç kimse alınmasın küfür eden adama tepki göstereceğine bide gülüyor.[/QUOTE]

ne yazıkki bu söylediklerine katılıyorum kardeş

Eskişehir i üç iki yendiğimiz maçta sivastaydım ve maçı stadyumda izleme fırsatım olmuştu yanımızda oturan iki genç arkadaş devamlı küfür ediyor arkamızda dört tane bayan var arkadaşlar ayıp oluyor küfretmeyelim burda bayanlar var dedim arkadaşın tepkisi aynen şu
ne diyon sen abi ben buraya bir haftalık stresimi sinirimi atmaya gelmişim küfrederek deşarj oluyorum sooona garının statda ne işi var gitsin evinde çorbasını bişirsin eksüketekler haaa yoh geldilersede buna gatlanacahlar

ne yazıkki insanlarımız sporu futbolu sadece erkeklere mahsus bişeymiş gibi görüyor bayanmış çolukmuş çocukmuş umurlarında değil
bu sadece basit bir örnek statlarımızın bu ve bunun gibi zihniyetlerden arındırılmasını diliyorum


WEZ Format +2. Şuan Saat: 18:09.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005