SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Korcan sezonu kapattı (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=37842)

SivasSpor.Com 29.04.2014 12:33

Korcan sezonu kapattı
 
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=44005&token=20351[/IMG]

Sivasspor'da, Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında oynanan Beşiktaş maçında omzundan sakatlanan kaleci Korcan Çelikay'ın sezonu kapattığı bildirildi.

Acıbadem Fulya Hastanesi Sporcu Sağlığı Merkezi Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Op. Dr. Sarper Mehmet Çetinkaya tarafından yapılan muayene kapsamında MR'ı çekilen Korcan Çelikay'ın sağlık durumu hakkında açıklama yapıldı. Yapılan açıklamada Sivasspor-Beşiktaş maçında 18. dakikada sağ omzundan sakatlanan kaleci Korcan Çelikay, yapılan muayene sonucu sağ omzunda kapsül gerilmesi ve labrum yırtığı tespit edildiği ve tedavisinin 2-3 hafta süreceği belirtildi.

cücü baba 29.04.2014 12:45

Cevap: Korcan sezonu kapattı
 
[B]Acil şifalar dilerim, umarım yerine oynayacak arkadaşımız onu aratmaz hatanın telafisi olmayacak haftalardayız[/B]

Rallim58 29.04.2014 13:33

Cevap: Korcan sezonu kapattı
 
[B][I]Geçmiş olsun Korcan...

Umudumuz Nihat...[/I][/B]

ihtiyar yiğido 29.04.2014 15:04

Cevap: Korcan sezonu kapattı
 
[B][I]Kalecimiz Korcan'a ALLAH'dan acil şifalar diliyorum,İNŞALLAH en kısa zamanda sağlığına kavuşur.
Yerini alacak kalecimiz Nihat'a başarılar ve kalesini rakip takım golcülerine kapatmasını temenni ediyorum.[/I][/B]

Kasim58 29.04.2014 17:10

Cevap: Korcan sezonu kapattı
 
Korcan'a geçmiş olsun insallah en kısa zamanda saglıgına kavuşur.
Nihat daha önce oynamış oldugu bir kac maçta iyi oyun çıkarmıştı insallah şimdi kendisine verilen şansı iyi degerlendirip hem kendini ispat eder hemde kalan üç maçta kalemizi gol'e kapar ben Nihat'ın başarılı olacağına hatta Mahmut'tan çok çok iyi olacağına inanıyorum başarılar Nihat.

dogan5880 30.04.2014 01:53

Cevap: Korcan sezonu kapattı
 
bence nıhat çok ıyı korcandan daha ıyı 3 .4 maç oynasın korcandan alır kaleyı

kadirakin58 01.05.2014 17:35

Cevap: Korcan sezonu kapattı
 
Nihat icin buyuk sans, umarim bu sansi cok calisip iyi degerlendirir. Korcan'a da cok gecmis olsun, cok sevdigimiz oyunculardan biri.

ROMANTİK KATİL 01.05.2014 19:10

Cevap: Korcan sezonu kapattı
 
Gecmiş olsun Korcan kardesim. Nihat kardesimede gönülden basarılar.

Ferhat06 01.05.2014 19:36

Cevap: Korcan sezonu kapattı
 
Ben hiç gülmeyen yüzü,soğukkanlı duruşundan dolayı Korcana 'Buz Adam' diyorum.Allahtan acil şifalar diliyorum.

Harput0658 02.05.2014 00:18

Cevap: Korcan sezonu kapattı
 
Geçmiş olsun Korcan.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 03:28.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005