![]() |
Zara Zor Sınavında...
BAL 6. grup lideri temsilcimiz şampiyonluk yolunda, bugün Kırıkkale deplasmanında puan arayacak. Zor deplasmanlarından birine giden Zara Belediyespor'umuz, ilk kez Zara Meydan grubu taraftarından yoksun bir müsabaka oynayacak. Sivas eski Valimiz Ali Kolat'ın başkanlığında kurulan, Kırıkkale İl Spor Güvenlik Kurulu tarafından alınan karar nedeniyle misafir takım taraftarı Fikret Karabudak stadyumuna alınmayacak. Bilindiği gibi, Zara Korgeneral Ahmet Başyurt stadyumunda oynanan karşılaşmada yardımcı hakem Tülay Ceylan, atılan taşla yaralanmış, 71'li gençler taraftar dernek üyeleri ile Zara Meydan grubu arasında çıkan olaylarda ise 3 kişi yaralanmıştı.
[B]Kırıkkale takımına sahip çıkıyor, ya Zara? [/B] Kırıkkalespor As Başkanı Köksal Çakır hafta boyunca çağrı yaptığı destek açıklamalarına olumlu cevaplar aldı. Kırıkkale Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, Kırıkkale Belediye mehteran takımı ve Belediye çalışanlarının, takıma destek için stadyumda yerlerini alacaklarını açıklarken, Kırıkkaleli işadamlarından Ömer Faruk Ilıcan ise Zara Belediyespor karşılaşmasında alınacak galibiyete, 10 bin TL galibiyet prim sözü verdi. Rakip takım işadamları galibiyet primleri ile takımlarını şampiyonluğa teşvik ederken, dillere destan Zara'lı işadamları derneğinden, ZASİAD'dan ne söz verildiği ise, taraftarda merak konusu oldu. Kırıkkale-Zara Belediyespor müsabakası bugün saat 13.30'da başlayacak. Liderliği 2 puan farkla elinde bulunduran temsilcimiz alacağı galibiyetle rahat bir nefes almış olacak. Zara Beldiyesporumuza bu zor deplasmanında başarılar diliyorum. |
Cevap: Zara Zor Sınavında...
Zara Belediyespor'un bu zor deplasmanda taraftarından yoksun olmasına üzüldüm taraftar alınsa kaç kişi giderdi oda ayrı bir konu.
Zara Belediyespor'a bu zor deplasmanda başarılar dilerim. |
Cevap: Zara Zor Sınavında...
Ben söyliyim bizimkiler verse verse bal sözü verir
|
Cevap: Zara Zor Sınavında...
geçen yıl ankara cebeci stadında final maçına gitmiştik kardesimle zaranın 3 bin
zonguldakın 20 bin taraftarı vardı finalde bile sahip cıkılmadı zaraya bu maçtamı destek verecekler |
Cevap: Zara Zor Sınavında...
Zara 1-0 yeniliyor...rakibi altındağ ise 2-0 önde şuan
|
Cevap: Zara Zor Sınavında...
[B]Bana gelen bilgi, taraftarın yoğun baskısı ve Kırıkkaleli işadamlarının devreye girerek galibiyet prim sözü vermeleri,galibiyette etken olmuştur...
MKE Kırıkkale taraftarları rakip takıma ve taraftarlarına gözdağı vererek adeta sindirme politikaları izlemekte ve gerektiğinde de deplasmanlarda kavga çıkarmaktadır. MKE Kırıkkalespor taraftarlarının, Zara'da yaşattığı olayların aynısını 15. haftada Yeşil Kırşehir deplasmanında da yaşatmıştır... Zara Belediyesporumuzun takipcisi Yeni Altındağ Belediyespor bu hafta kendi evinde Sorgun Belediyesporu 3-0 yenerek 37 puana yükseltirken, Kırıkkale deplasmanında 1-0 yenilen temsilcimiz 36 puanla 2. sırada yer aldı. MKE Kırıkkalespor ise 33 puanla, şampiyonlukta bende varım dedi. Zara'lı taraftarlar ise, kendi evinde kaybedilen puanlara yanıyor... [/B] |
Cevap: Zara Zor Sınavında...
Şampiyonluk yine gidiyor, delirmemek elde değil !
|
Cevap: Zara Zor Sınavında...
[B]Kırıkkale ayağa kalkmış Zara'yı bekliyordu... Bir takımın taraftarı takımını nasıl destekler denilirse, il takımı olup BAL'da mücadele eden MKE Kırıkkalespora baksın.
Teknik heyete ve Ankara'dan gelen Sivas Zara'lı 4 kişi misafiri stadyuma sığdırmaz etmişler. Teknik kadroyu yedek kulübesinden dışarı çıkarmamışlar. Tabiri caizse, tezahürat ve korku salarak 3 puanı almışlar.[/B] |
Cevap: Zara Zor Sınavında...
Yazık oluyor Zaraspora ve camiasına...
Çünkü her zaman söylüyorum tezmin doğru olduğuna inanıyorum. Her zaman vilayet takımları destekleniyor ve kollanıyor. 3. sınıf hakemler ile baskı altına alınıyor ve şike ve teşvikler havada uçuşuyor. Bizim sıkıntılarımız her sene aynı geçen yıl Zonguldak bu sene ise Kırıkkale... Göreceksiniz bir şekilde Altındağ da sürklase olacak... Gerçekten çok yazık şu camiaya.. |
Cevap: Zara Zor Sınavında...
[QUOTE=adres58;936743]Yazık oluyor Zaraspora ve camiasına...
Çünkü her zaman söylüyorum tezmin doğru olduğuna inanıyorum. Her zaman vilayet takımları destekleniyor ve kollanıyor. 3. sınıf hakemler ile baskı altına alınıyor ve şike ve teşvikler havada uçuşuyor. Bizim sıkıntılarımız her sene aynı geçen yıl Zonguldak bu sene ise Kırıkkale... Göreceksiniz bir şekilde Altındağ da sürklase olacak... Gerçekten çok yazık şu camiaya..[/QUOTE] [B]Hacım o zaman kendi evinde puan ver-me-ye-cek... Kendi evinde kayıp 10 puanın üzerindedir... Rakip takımın İşadamları takımı teşvik amaçlı prim vaadediyor, Sen?[/B] |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 08:30. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005