![]() |
Toraman sezonu kapadı
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=45282&token=69685[/IMG]
Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Medicana Sivasspor'un teknik direktörü Sergen Yalçın, ligde hafta sonu Gençlerbirliği ile yapacakları maçı kazanmak için sahada ellerinden gelen her şeyi yapacaklarını söyledi. Ligin 22. haftasında deplasmanda Gençlerbirliği ile oynayacağı maçın hazırlıklarına kulüp tesislerinde yaptığı antrenmanla başlayan Sivasspor'da, teknik direktör Yalçın, idman öncesinde basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Yalçın, iç sahadaki Galatasaray mağlubiyetinin üzüntüsünü yaşadıklarını ancak oyuncularının performansından memnun olduğunu belirtti. Galatasaray maçında 2 gol attıklarını, 4-5 gol atabilecek durumda olduklarını ancak basit hatalarla goller yediklerini dile getiren Yalçın, bu karşılaşmadaki puan kaybını gelecek haftalarda telafi edeceklerini söyledi. [B]İbrahim Toraman sezon sonuna kadar yok[/B] Sakatlığı süren ve Galatasaray maçında forma giyemeyen Nijeryalı forvet Michael Eneramo'nun 2-3 hafta daha oynayamayacağını aktaran Yalçın, İbrahim Toraman'ın ameliyat olacağını ve sezon sonuna kadar forma giyemeyeceğini belirterek, bu duruma üzüldüklerini dile getirdi. Yalçın, "Uzun süreden beri sakat olan Utaka'yı kazandık. Onu da yeni bir transfer olarak görüyoruz. İyi ve geniş bir kadromuz var aslında ama önemli olan müsabakaları kazanmak" dedi. Ligde hafta sonu Gençlerbirliği ile yapacakları maça da değinen Yalçın, "Ligde kolay maç yok. Her maç zor. Herkesin oynadığı maçlar zor. Kazanmak istiyoruz. Galatasaray maçına kazanmak için çıktık, Gençlerbirliği maçına da aynı şekilde kazanmak için çıkacağız. Kazanmamız gereken bir maç. Kazanmak için sahada elimizden gelen her şeyi yapacağız" dedi. [B]Antrenman[/B] Sergen Yalçın yönetiminde gerçekleştirilen ve ilk 10 dakikası basına açık olan antrenman, koşunun ardından ayak tenisiyle devam etti. İdmana, sakatlıkları bulunan Michael Eneramo, İbrahim Toraman ve Ertuğrul Taşkıran ile izinli Musa Sinan Yılmazer katılmadı. AA |
Cevap: Toraman sezonu kapadı
[B][FONT="Comic Sans MS"]ılk yarıdakı gençlerbırlıgı maçı dısında ıyı oynadıgı bır maç hatırlamıyorum kiralıktı zaten bonservısı alınmaz döner besıktaşa
onemlı olan costanın yanında ümit mi yoksa ibrahim öztürkmu oynıycak ıyı bır 2 lı olan costa ve umıtı bozup oraya ıbrahım ozturku monte etmek galatasaray maçında bıze pahalıya mâl oldu malesef[/FONT][/B] |
Cevap: Toraman sezonu kapadı
Toraman sadece sezonu değil de futbol kariyerini de kapattı bence...
Sivasspor'a geldiğinden beri hiç faydası olmadı. Ama tabi bu sadece onun suçu değil. Hangi beklentiyle getirdiler ise, o getirenlerin suçu. |
Cevap: Toraman sezonu kapadı
Utaka nın kazanılmış hali bu ise gerçekten çok yazık :(
|
Cevap: Toraman sezonu kapadı
Takıma hiç bir katkısı olmadı,varlığı belli olmadığı için yokluğuda belli olmaz.Utaka konusuna gelince de kazanıldığını düşünmüyorum canı isterse oynuyor istemezse koşmuyor bile..
|
Cevap: Toraman sezonu kapadı
iyikide kapatmış sivassporumuza kazandırdığı bir tek maç yok ama kaybettirdiği maç çok . mersin maçı en barizi
|
Cevap: Toraman sezonu kapadı
bacağındaki fıtık oynamasına büyük bir engel oldu ne yazık ki.. geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum
|
Cevap: Toraman sezonu kapadı
[QUOTE=Kizilirmak58;937821]iyikide kapatmış sivassporumuza kazandırdığı bir tek maç yok ama kaybettirdiği maç çok . mersin maçı en barizi[/QUOTE]
"iyiki de kapatmış" nasıl bir tabir insan sağlığından bahsediyoruz burada. bir insanın iyi oynayıp oynamaması sağlığından daha mı önemli? lafınızın nerelere gittiğini iyi anlayın iyi düşünün sonra yorum yazın!! |
Cevap: Toraman sezonu kapadı
Geldigi gunden intibaren sezonu kapadi bir faydasi olmadi bence.
|
Cevap: Toraman sezonu kapadı
Ne olursa olsun memleketimizin evladı
Geçmiş olsun |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 01:06. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005