![]() |
ANKARA'LI YİĞİDOLAR KENDİLERİNİ TANITSINLAR!!!
Arkadaşlar bu topic acmamdaki sebep İSTANBULDAKİLER VE YURT DIŞINDAKİLER birbirlerini iyi tanıyorlar...
Ama ANKARADA YASIYANLAR SADECE maçlarda birbirlerini görüyorlar... EGER sizler için uygunsa KURBAN BAYRAMINDAN SONRA bir tarih belirleyelim. Sonra gereken neyse konuşuruz... tabii ilk önce bu topic te birbirimizi tanıyalım... ilk olarakta ben kendimi tanıtayım.... LEVENT AKÇINAR 28-07-1984 BEKAR SİVAS-İMRANLI-BAHTİYAR KÖYÜ TUTTUGUM TAKIM:ANKARAGÜCÜ (manevi takımım SİVASSPOR) ANKARADA KEÇİÖREN SEMTİNDE oturuyorum... msn adresim: [email]duygulum_1982@hotmail.com[/email] Seyirci değil .....TARAFTAR Hava için değil...SEVDA için 90 dakika değil..ÖMÜRBOYU Şerefsizce değil..ONURLA Utanarak değil....GURURLA Sefada değil.......CEFADA Skorda değil.......VEFADA Yuhlayan değil.. ALKIŞLAYAN Köstekle değil...DESTEKLE İhanetle değil....SADAKATLE Görüntüde değil...ÖLÜMÜNE YİĞİDOM TEK ASKIM... |
insallah ankaradakı arkadaslarda gereken ılgıyı gosterırde ordada boylesı guzellıkler yasanır biz ıstanbulda boylesı aktıvıtelerde bulunuyoruz ınsallah ankaradakı arkadaslarda ozwerıyle yaklasırlar konuya
|
.....
[QUOTE=sinan58_34]insallah ankaradakı arkadaslarda gereken ılgıyı gosterırde ordada boylesı guzellıkler yasanır biz ıstanbulda boylesı aktıvıtelerde bulunuyoruz ınsallah ankaradakı arkadaslarda ozwerıyle yaklasırlar konuya[/QUOTE]
Sinan kardeşim ben bu konuda çok umtsuzum ama yine de bir şansımı deniyeyim dedim.... Ama işallah ben yanılmış çıkarımdaa böylesine güzel bir organize yaparız.... AMA BEN YİNE DİYORUM SADECE SÖZDE KALACAKTIR... HERSEYİN HAYIRLISI NEYSE OO OLSUN... |
[B]Herzaman deriz başlamak bitirmenin yarısıdır...
İlk tanışma toplantılarında yeteri kadar ilgi olmayabilir ancak devamını getirerek çoğunluk sağlanır bence...[/B] |
levent hayırlısı olsun bu sayede seni tanımış olduk ankarada arkadaş bulursun
inşallah |
SANA KATILIYOM SAYIN GÜNAY BEYYYY
|
HAYDI ANKARA GUZEL BIR DERNEK KURUN BASARILAR
|
[COLOR="Blue"][CENTER][I]ANKARADA FAZLA BİR GÜÇ BİRLİĞİMİZ YOK..AMA İNŞALLAH ZAMANLA SAĞLAM BİR TEMEL KURULACAK..[/I][/CENTER][/COLOR]
|
levent ağbi bende ankarada oturuyorum ben sana yardımcı olmak isterim iyi fikir inşallah başarabiliriz
saygılar... |
ankarı doslar bir araya gelip iyi bir şekilde organize olurlarsa cok iyi bir dernek kurabilirler bizde onları desdekleriz
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 05:21. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005