![]() |
MASÖR SAYISI 4 OLDU
Sivasspor’da bu sezon 4 masör görev yapacak. İsmail Öztürk’le birlikte, İbrahim Eldek, Murat Kızıltuğ ve Halil Özdoğan kırmızı-beyazlı takıma masör olarak hizmet verecekler. Öte yandan geçen sezon görev yapan kulüp doktorunun henüz gelmemesi, Sivasspor kulübünü yeni arayışlar içerisine sokacak.
Hürdoğan |
-->: MASÖR SAYISI 4 OLDU
[b]hayırlı olsun takımımıza ee kadro zengin olunca her görevde takviye yapmak zorunlu [/b]
|
-->: MASÖR SAYISI 4 OLDU
SİVASsPOR İyi Yolda bu yönetim anlasılan bu ısı göturecek arı gıbı calısıyolar valla
|
-->: MASÖR SAYISI 4 OLDU
vallaha yonettime helal olsun gece gunduz calisiyorlar
|
-->: MASÖR SAYISI 4 OLDU
[B][COLOR="Red"]hüseyin ile arifi daha keşfedemediler......
keşfetseler 4 ünüde gönderirler...... :D[/COLOR][/B] |
-->: MASÖR SAYISI 4 OLDU
[B][I]sivasspor her konuda kendını gelıstırme yenıleme cabasında bu cabanın sonucu basarıyla sonuclanır umarız [/I][/B]
|
-->: MASÖR SAYISI 4 OLDU
yönetim futbolculara bakıyor ama bakılmayacak gibi değil yani
|
-->: MASÖR SAYISI 4 OLDU
[QUOTE=1967_Dernek_Ayhan][B][COLOR="Red"]hüseyin ile arifi daha keşfedemediler......
keşfetseler 4 ünüde gönderirler...... :D[/COLOR][/B][/QUOTE] [B][I][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Navy"]Valla banada öyle geliyor...Hele Arifi görseler banko gönderirler...:):):)[/COLOR][/FONT][/I][/B] |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 22:55. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005