SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   MASÖR SAYISI 4 OLDU (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=7237)

SivasSpor.Com 30.06.2006 23:28

MASÖR SAYISI 4 OLDU
 
Sivasspor’da bu sezon 4 masör görev yapacak. İsmail Öztürk’le birlikte, İbrahim Eldek, Murat Kızıltuğ ve Halil Özdoğan kırmızı-beyazlı takıma masör olarak hizmet verecekler. Öte yandan geçen sezon görev yapan kulüp doktorunun henüz gelmemesi, Sivasspor kulübünü yeni arayışlar içerisine sokacak.

Hürdoğan

GuNaY 01.07.2006 02:02

-->: MASÖR SAYISI 4 OLDU
 
[b]hayırlı olsun takımımıza ee kadro zengin olunca her görevde takviye yapmak zorunlu [/b]

Bilmiyorum 01.07.2006 07:52

-->: MASÖR SAYISI 4 OLDU
 
SİVASsPOR İyi Yolda bu yönetim anlasılan bu ısı göturecek arı gıbı calısıyolar valla

HALIL 01.07.2006 09:28

-->: MASÖR SAYISI 4 OLDU
 
vallaha yonettime helal olsun gece gunduz calisiyorlar

1967_Dernek_Ayhan 01.07.2006 11:37

-->: MASÖR SAYISI 4 OLDU
 
[B][COLOR="Red"]hüseyin ile arifi daha keşfedemediler......

keşfetseler 4 ünüde gönderirler...... :D[/COLOR][/B]

sinan58_34 01.07.2006 12:19

-->: MASÖR SAYISI 4 OLDU
 
[B][I]sivasspor her konuda kendını gelıstırme yenıleme cabasında bu cabanın sonucu basarıyla sonuclanır umarız [/I][/B]

ademgoze 01.07.2006 13:14

-->: MASÖR SAYISI 4 OLDU
 
yönetim futbolculara bakıyor ama bakılmayacak gibi değil yani

serhankaburcuk 01.07.2006 21:04

-->: MASÖR SAYISI 4 OLDU
 
[QUOTE=1967_Dernek_Ayhan][B][COLOR="Red"]hüseyin ile arifi daha keşfedemediler......

keşfetseler 4 ünüde gönderirler...... :D[/COLOR][/B][/QUOTE]


[B][I][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Navy"]Valla banada öyle geliyor...Hele Arifi görseler banko gönderirler...:):):)[/COLOR][/FONT][/I][/B]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 22:55.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005