![]() |
BİR DAHA YAPMAYIN!!
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories/abdullah_yigit.jpg[/IMG]
[B]Abdullah YİĞİT / Hürdoğan Gazetesi[/B] Sivasspor, İnönü Stadı’nda oynadığı Beşiktaş maçından sonra en çok gol pozisyonuna Ankaragücü maçında girdi. Mehmet, Balili, Woolter, Musa Kuş ve Servet’le inanılmaz goller kaçırdı. Maç 2-0 olup rakipte 10 kişi kalınca herkes “ tamam bu maç artık bizim oldu,hemde fark atarız” demeye başladı. Bunu sadece tribündekiler değil, bizim futbolcularda deyince,çok rahat ve farklı kazanacağımız maç birden bire farklı bir görüntü kazandı. Tam 7 haftadır yenilmeyen Ankaragücü ilk gol pozisyonuna 52. dakikada Mustafa Özkan’la girdi. Bu futbolcunun yakından vuruşunu kaleci Petkoviç çizgi üzerinde kontrol etti. Oysa o dakikaya kadar Sivasspor tam 5 net gol pozisyonundan yararlanamadı. Rakip 10 kişi kaldıktan sonra bir ara futbolcuların paslaşmasına tribünlerden “ oleey” sesleri yükselmeye başladı. Belki bu izleyenlerin hoşuna gitti ama benim gitmedi! Zira “ oleey” yapmak için henüz erkendi,rakibin bulabileceği bir gol bizi sıkıntıya sokacaktı. Nitekim öyle oldu. Ankragücü’nun abandone olduğu bir durumda tribünlere şov yapmak yerine 3. golü bulmak daha akılca olmazmıydı? Bir anlık lağubalilik çok rahat giden maçı zora soktu. Maçtan sonra Teknik Direktör Bülent Uygun yaptığı açıklamada,bu duruma çok sinirlendiğini ve futbolcularını uyaracağını söyledi. Bu sezon kendi taraftarı önünde en güzel maçlarından birisini oynayan Sivasspor’un aldığı bu üç puan kelimenin tam anlamıyla “ ilaç gibi” oldu. Ankragücü karşısında müthiş bir futbol sergileyen Nordin Woolter’e ayrı bir parantez açmak gerekir. Onu izlerken, Dünya’nın hayran olduğu futbolcu Ronaldino’yu hatırladık. Topla sahada adeta dans etti,zaman zamanda fantastik hareketler yaparak tribünleri ayağa kaldırdı. Attığı gollede görevini eksiksiz yapmanın mutuluğunu yaşadı. Bir futbol takımında tribünleri ayağa kaldıracak fantastik hareket yapacak bir kişi olur. Bunu becerende,beceremeyende yapmaya kalakarsa o zaman takıma zarar verir. İlk golün sahibi Balili yine yapacağını yaptı. Bir gol atıp,rakiptende bir futbolcu eksiltmeyi bildi. Bu galibiyette onunda katkısı büyük oldu. 8 Hafta sonra yeniden sahalara dönen Hayrettin’in ise maç eksiği olması her halinden belliydi. Bildiğimiz Hayrettin sahada yoktu, bu da normal karşılanmalı. Sonuçta,Sivasspor kendine gerekli olan 3 puanı almayı başardı ve oynadığı güzel futbollada alkışı hak etti. Sivasspor’un tek eleştirelecek tarafı,oyun tamamen kontrolünde giderken, “maçı kazandım” diyerek erken hareket etmesiydi. İnşallah bu hatayı bir daha yapmazlar... |
-->: BİR DAHA YAPMAYIN!!
[B][I]Evet Sayın Abdullah YİĞİT'in dediği gibi çok pozisyon harcıyoruz,inşaAllah bu kaçırılan pozisyonları ikinci yarı aramayız!!!
Woolter konusundada bence Sayın YİĞİT çok haklı ben Woolter'ın internette bir kaç salon futbolu seyrettim hakikaten süper,İnşaAllah ilerde kendisinden daha fazla verim alacağız!!![/I][/B] |
--->: BİR DAHA YAPMAYIN!!
[COLOR="Sienna"][B]EVET BENDE BU YORUMA KATILIYORUM, RAKİP 1O KİŞİ KALMIŞ, BİZ 2-0 ÖNDEYİZ VE RAKİBİN GARDI DÜŞMÜŞ FAKAT BİR ANDA HERŞEY DEĞİŞİYOR, FARK YAPABİLECEĞİMİZ BİR MAÇTAN 2-1 ZOR GALİP AYRILIYORUZ, AMA İNŞALLAH BÖYLE MAÇLARI BİR DAHA SIKINTIYA SOKMAYIZ...[/B][/COLOR]
|
-->: BİR DAHA YAPMAYIN!!
cok dogru......................................................
|
--->: BİR DAHA YAPMAYIN!!
kim ne derse desin süper oynadik.maç boyunca bir tek pozisyona giremezdik eskiden.şimdi kaçırdığımız pozisyonları eleştiriyoruz.ve galip gelmişiz.insanoğlu işte bir türlü yaralanılmıyor.
|
-->: BİR DAHA YAPMAYIN!!
[B][I][COLOR="DarkSlateBlue"][FONT="Trebuchet MS"]Kendimizi nicin zor duruma sokuyoruz rahat kazanacagimiz maclarda bile öyle goller kaciriyoruz ki Alahtan rakip de atamiyor Bülent hoca kendiside yillarca forvet oynadi Antremanlarda forvet futbolcularina toplara nasil vuracagini gösterecek en iyi kisi kendisidir kendisi bu isin uzmani en yakinda bu sorunu bülent hoca cözer inaniyorum[/FONT][/COLOR][/I][/B]
|
--->: BİR DAHA YAPMAYIN!!
[B]BU futbolla ikinci devrede çok canlar yakacağımız kesin,
Abdullah abininde dediği gibi girilen pozisyonlar değerlendirilmeli ki son dakikalarda rahat oyun sergileyebilelim, Hatırladığım kadarıyla bu sezon Bursa macı haricinde son 10 dakikaya rahat girdiğimiz bir maç yok :) Genc yasta kalp hastası olacagız :)[/B] |
--->: BİR DAHA YAPMAYIN!!
[B]Evet bu doğru. Kaçırdıklarımızın yarısını atabilseydik şuanda gol kralı bizden cıkardı galiba. Ve de diğer takımları hezimete uğratmıştık. Ama olmayınca olmuyor işte.
Benim en çok sevindiğim nokta, geçen seneki korkak futbol anlayışından uzaklaşmamızdır. Ne kadar da çok gol yesek bile artık Sivasspor zevk vermeye başladı. Dönüşümlü olarak yapılan yayında Sivasspor-Ankaragücü maçını anlatan TRT spikeri ""[COLOR="Red"]SİZLERDEN AYRI KALDIĞIMIZ SÜREDE O KADAR ÇOK POZİSYON VARKİ SİZLERE HANGİ BİRİNİ ANLATACAĞIM BİLEMİYORUM[/COLOR] "" dedi. İşte bu herşeye değer. [/B] |
-->: BİR DAHA YAPMAYIN!!
[B][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Purple"]Sivassporumuzun bu başarısındaki en büyük başarı sahibi bülent hocadır mehmet yıldızı yeniden kazandık buda takımımız adına bir artıdır inşallah daha iyi olucaz......[/COLOR][/FONT][/B]
|
--->: BİR DAHA YAPMAYIN!!
macin özetini izledim ve hayran kaldim, ama bu kadar gol kacirdigimiz icin üzüldüm. Insallah bu güzel futbol devam eder ve Sivassporumuz hedefledigi yerlere gelir.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 23:03. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005