SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   ERCİYES BİLETLERİ SATISTA (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=9346)

SivasSpor.Com 06.12.2006 16:57

ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
 
Kayseri Erciyesspor basın sözcüsü Aşkın Genç,bilet fiyatlarini acikladi.

Erciyesspor-Sivasspor maçının biletleri satışa çıktı.

Bu maçta kale arkası 1 YTL,
açık tribün 2 YTL,
kapalı tribün biletleri ise 10 YTL'den satılıyor.

sivassss 06.12.2006 16:58

--->: ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
 
[COLOR="Sienna"][B]BU DA GÖSTERİYORKİ ERCİYES İÇİN BU MAÇ ÇOK ÖNEMLİ, BU MAÇDAN İNŞALLAH İYİ BİR SKOR İLE AYRILIRIZ, BİZİM İÇİNDE ÖNEMLİ BİR MAÇ...[/B][/COLOR]

YatodaSin 06.12.2006 17:18

--->: ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
 
Fiyatlar baya ucuz.Belliki Erciyes bu maci taraftariyla kazanmak istiyor.
18 ci olduklarina bakip oynamamaliyiz.Cok tehlikeli mac.Iyi konsantre olmaliyiz

BAYPİPO 06.12.2006 17:35

--->: ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
 
[QUOTE=YatodaSin;172481]Fiyatlar baya ucuz.Belliki Erciyes bu maci taraftariyla kazanmak istiyor.
18 ci olduklarina bakip oynamamaliyiz.Cok tehlikeli mac.Iyi konsantre olmaliyiz[/QUOTE]

çok doru söylemişsin... onun için ki bütün yiğidoları maça gitmeli ve takımımızı orada yalnız bırakmamalı...
HAYDİ YİĞİDOLAR MAÇAAAAA......
______________________________________________________________
[COLOR="Red"][B]"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını aramayı

alışkanlık haline getirmiş milletler; evvela haysiyetlerini,

sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkûmdurlar."
M. Kemal ATATÜRK [/B][/COLOR]



[B][COLOR="Blue"]http://baypipo.azbuz.com/[/COLOR][/B]____________________________________

melih1 06.12.2006 18:03

--->: ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
 
sigara parası bile değil... ordayız tabı ;)

ademgoze 06.12.2006 18:08

-->: ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
 
maçın cumartesi olmasıda maç bilet fiyatlarını düşürmüş bence

catli_58 06.12.2006 18:39

--->: ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
 
1967 G.T.D. olarak deplasmana gitme hususunda bir çalışma varmı acaba....

melih1 06.12.2006 20:12

--->: -->: ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
 
[QUOTE=ademgoze;172486]maçın cumartesi olmasıda maç bilet fiyatlarını düşürmüş bence[/QUOTE]

yok gardaş genelde 3 buyuk dışı maçları bu fıyata oluyor ercıyeste

1967_CLUB_10UR 06.12.2006 20:16

--->: ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
 
[B][I][CENTER][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Red"]kayseri takımı yine bonkörlüğünü gösterdi.bilet fiyatlarını 1 ytl ye kadar çekmişler.[/COLOR][/FONT][/CENTER][/I][/B]

FurkaN 06.12.2006 21:02

-->: ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
 
[B][I][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Navy"]Adamlardsa nasıl olsa para bol biletten gelecek paraya bel bağlamıyorlar....[/COLOR][/FONT][/I][/B]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 22:37.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005