![]() |
ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
Kayseri Erciyesspor basın sözcüsü Aşkın Genç,bilet fiyatlarini acikladi.
Erciyesspor-Sivasspor maçının biletleri satışa çıktı. Bu maçta kale arkası 1 YTL, açık tribün 2 YTL, kapalı tribün biletleri ise 10 YTL'den satılıyor. |
--->: ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
[COLOR="Sienna"][B]BU DA GÖSTERİYORKİ ERCİYES İÇİN BU MAÇ ÇOK ÖNEMLİ, BU MAÇDAN İNŞALLAH İYİ BİR SKOR İLE AYRILIRIZ, BİZİM İÇİNDE ÖNEMLİ BİR MAÇ...[/B][/COLOR]
|
--->: ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
Fiyatlar baya ucuz.Belliki Erciyes bu maci taraftariyla kazanmak istiyor.
18 ci olduklarina bakip oynamamaliyiz.Cok tehlikeli mac.Iyi konsantre olmaliyiz |
--->: ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
[QUOTE=YatodaSin;172481]Fiyatlar baya ucuz.Belliki Erciyes bu maci taraftariyla kazanmak istiyor.
18 ci olduklarina bakip oynamamaliyiz.Cok tehlikeli mac.Iyi konsantre olmaliyiz[/QUOTE] çok doru söylemişsin... onun için ki bütün yiğidoları maça gitmeli ve takımımızı orada yalnız bırakmamalı... HAYDİ YİĞİDOLAR MAÇAAAAA...... ______________________________________________________________ [COLOR="Red"][B]"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını aramayı alışkanlık haline getirmiş milletler; evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkûmdurlar." M. Kemal ATATÜRK [/B][/COLOR] [B][COLOR="Blue"]http://baypipo.azbuz.com/[/COLOR][/B]____________________________________ |
--->: ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
sigara parası bile değil... ordayız tabı ;)
|
-->: ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
maçın cumartesi olmasıda maç bilet fiyatlarını düşürmüş bence
|
--->: ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
1967 G.T.D. olarak deplasmana gitme hususunda bir çalışma varmı acaba....
|
--->: -->: ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
[QUOTE=ademgoze;172486]maçın cumartesi olmasıda maç bilet fiyatlarını düşürmüş bence[/QUOTE]
yok gardaş genelde 3 buyuk dışı maçları bu fıyata oluyor ercıyeste |
--->: ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
[B][I][CENTER][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Red"]kayseri takımı yine bonkörlüğünü gösterdi.bilet fiyatlarını 1 ytl ye kadar çekmişler.[/COLOR][/FONT][/CENTER][/I][/B]
|
-->: ERCİYES BİLETLERİ SATISTA
[B][I][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Navy"]Adamlardsa nasıl olsa para bol biletten gelecek paraya bel bağlamıyorlar....[/COLOR][/FONT][/I][/B]
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 22:37. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005