Tekil Mesaj Gösterimi
-->: SİVASSPOR SİVASLIYIM DEDİRTTİ
Alt 18.07.2006, 17:27   #3
GuNaY
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart -->: SİVASSPOR SİVASLIYIM DEDİRTTİ

Alıntı:
SivasSpor.Com Nickli Üyeden Alıntı
POTANSİYEL TARAFTAR OLUŞTURACAĞIZ
Kulüp Başkanı Mecnun Otyakmaz’ın bu yıl farklı bir düşüncesi olduğunu ve bu düşünce çerçevesinde Sivasspor’un potansiyel taraftarının oluşacağını da sözlerine ekleyen Genel Menajer Bülent Uygun, “İçeride oynayacağımız 14 tane maç var, üç büyükler haricinde. Bu maçlara her okuldan 300-500 tane öğrenci getirmek istiyoruz. Sebebi de ileride Sivasspor’un potansiyel taraftar topluluğunu oluşturmak. Hem gençlerimize örnek olmak hem de onları sevindirmek anlamında bir düşüncemiz var” dedi.
İleriki yıllarda taraftar sıkıntısı çekmemek için düşünülmüş çok güzel bir proje...
  Alıntı ile Cevapla