Tekil Mesaj Gösterimi
-->: Sizce taraftar neden küskün?
Alt 21.08.2006, 19:22   #8
aslansivasli
Yiğido
 
aslansivasli - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 08.12.2005
Mesajlar: 477
Thanks: 23
14 Mesajına 21 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 798 aslansivasli FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart -->: Sizce taraftar neden küskün?

bende maçtaydım ama bir daha gider miyim bilmiyorum. bunu küsmek ya da takımı yarı yolda bırakmak gibi algılamayın. oynanan futbol çok azcık umut verse ben gene ist.daki maçlara gelmeye çalışırım. takımın kötü oynamasının parasızlıkla fazla bi ilgisi olcagnı sanmıyorum.. başka bişeyler eksik AMA NE???
__________________
minik aslan
aslansivasli isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla