-->: Sizce taraftar neden küskün?
bende maçtaydım ama bir daha gider miyim bilmiyorum. bunu küsmek ya da takımı yarı yolda bırakmak gibi algılamayın. oynanan futbol çok azcık umut verse ben gene ist.daki maçlara gelmeye çalışırım. takımın kötü oynamasının parasızlıkla fazla bi ilgisi olcagnı sanmıyorum.. başka bişeyler eksik AMA NE???
__________________
minik aslan
|