-->: Sizce taraftar neden küskün?
BENCE TARAFTAR TAKIMA VE TEKNİK DİREKTÖRE DEĞİL DE YÖNETİME KÜSKÜN.DİĞER TAKIMLARA BAKALIM KİMDE HANGİ OYUNCULAR VAR.BİRDE BİZİM TAKIMA VE BU SEZON YAPILAN TRANSFERLERE1 BOMBA DİYE NİTELENDİRİLEN BİR KAÇ FUTBOLCU(İSİM VERMEYEYİM) EĞER DEDİĞİN ADAMLARI BOMBA DİYE LANSE EDERSEN HEM TAKIM OLARAK HEM YÖNETİM OLARAK HEM DE SEYİRCİ OLARAK HÜSRANA UĞRARSIN. ARTIK TÜRK FUTBOL İZLEYİCİSİ FUTBOLU BİLİYOR FUTBOLCUDAN ANLIYOR. SEN KİME YUTTURUYORSUN BOMBA TRENSFERİ.BUNDAN SONRA TAKIMDA KÖKLÜ DEĞİŞİKLİKLER OLMADIĞI SÜRECE NE TAKIMIN MAÇ SONUÇLARINI TAKİP EDERİM NE DE MAÇLARINA GİDERİM. BU GÜNE KADAR İST.VE CİVARINDA OYNADIĞI BÜTÜN MAÇLARA GİTTİM. AMA BUNDAN SONRA ASLA VE ASLA GİTMEM NEDENİ? KANDIRILDIĞIMIZ İÇİNDİR. BU BENİM KİŞİSEL DÜŞÜNCEMDİR KİMSEYİ BAĞLAMAZ. SAYGILAR.
|