05.10.2006, 18:58
|
#16
|
|
Gast
|
--->: -->: HAZIRLIKLAR KOMŞUYA
Alıntı:
hasantuan Nickli Üyeden Alıntı
puan oynanan futbolla imkansıza yakın işimiz çok zor be...... sen evinde maç kazanama ondan sonra kayseriye puan için git iyi miii?????????
|
suana kadar topladigimiz puanlarin hepsini deplasmanda topladik
takim daha iyi oynuyor nedense
deplesmandan puanla dönecegiz insallah
|
|
|
|