--->: KARTALIN KANADINI KOPARDIK
sivasspor beşiktaşı elinden kaçırdı saydım 9 tane yüzde yüzlük golleri atamadılar onların bazıları gol olsaydı fark yapardık olsun 1 0 oldu bizim oldu mühüm olan hanemize 3 puanın girmesiydi yanlız şunuda söylemeden geçemiyeceğim sivasspor taraftarların olduğu bölümde elle sayılacak kadar taraftar vardı bu beni ve beraber izlediğimiz bütün sivaslıları üzdü ve moralini bozdu istanbulda 3 milyon sivaslı var diyorlardı nerdelerdi biletler pahalı diyorlar barası olmayan gelmeye bilir ona sözümüz yok 3 milyonun için de hepsininmi parası yokta maça iştirak etmediler bizde 4 gözle bekliyordukki bizlere ayrılan bölün hınca hınç dolar sandık ama malesef 100 kişi anca vardı belkide biraz daha fazlaydı demekki sadece gönül verenler ordaydı üzülerek söylüyorum bundan sonra istanbuldada taraftarımız var diye övünmeyelim sivassporu destek verenler hariç
|