Tekil Mesaj Gösterimi
-->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA
Alt 03.12.2006, 00:08   #21
Sabiha Serin
Acemi Yiğido
 
Sabiha Serin - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 06.09.2006
Yaş: 71
Mesajlar: 162
Thanks: 40
58 Mesajına 179 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 741 Sabiha Serin BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart -->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA

Sivasspor yönetiminin bugünki uygulaması için teşekkür ederim.Bugün oynanan Ankaragücü-Sivasspor maçına diğer haftalarda da olduğu gibi yine büyük bir coşku ve heyecanla gittim.Maçı Aynur hanımın grubuyla izledim.Çok mutlu oldum.Biz bayanların coşkusu görülmeye değerdi.Hepimiz orada bir yumruk olduk.Genç kızlarımızın davul sesleri stadı inletti.Çocukların heyecanı ve coşkusu harikaydı.Ben üç torun sahibide olsam Sivasspor golleri attıkça bir çocuktan farksız oldum o an.Sevinçten yerimde oturamadım hop oturup hop kalktım.Havanın soğuk olması üşümemiz ayaklarımın ve ellerimin soğuktan uyuşmasını yaşadığım coşkudan hissedemedim bile.Bugün ben termosta çayımıda götürdüm . Artık özlediğim eski yıllardaki maça gittiğim günlerin mutluluğunu ben bugün dolu dolu yaşadım.Çok ama çok mutluydum.Sanki bir rüyada gibiydim.Sivassporlu futbolcularımız elinden geleni fazlasıyla yaptılar,Taraftarımıza gelince olağanüstü idiler.Tezahuratları stadın göklerine yükseldi.Ayrıca gayet ölçülü ve saygılı tezahuratlar yapıldı .Ben bugün bütün taraftarlarımızı çok ama çok takdir ettim , Sivas'a ve Sivasspor'a yakışır bir davranış biçimi sergilediler. Ben şahsın olarak tüm taraftarlarımıza yürekten teşekkür ediyorum.Stadımızdan ayrıldığımda ise bugün daha birbaşka içim rahat ,daha bir başka sevinçle evime döndüm. bütün yiğidolarımızla gurur duydum.Kısacası ben bugün bu maça hiçmi hiç doyamadım.Ne soğuk umurumdaydı nede ayaz.Sivasspor'um hep yanındayım hem kış hemde yaz....Saygılarımla...
Sabiha Serin isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla