Konu
:
BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA
Tekil Mesaj Gösterimi
--->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA
03.12.2006, 10:21
#
26
tur_58
YASAKLI ÜYE
Üyelik Tarihi: 13.09.2006
Yaş: 66
Mesajlar: 144
Thanks: 0
0
Mesajına
0
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
0
--->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA
aslında bir maçta tribünleri doldurmak için herkese biletler bedava yapılsa ve 1 kişi 2 biletten fazla bilet alamaz dense bence o maçda bütün stad dolar.
tur_58
Açık Profil bilgileri
tur_58 - Daha Fazla Mesajını bul