Tekil Mesaj Gösterimi
--->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA
Alt 03.12.2006, 10:21   #26
tur_58
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 13.09.2006
Yaş: 66
Mesajlar: 144
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 tur_58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA

aslında bir maçta tribünleri doldurmak için herkese biletler bedava yapılsa ve 1 kişi 2 biletten fazla bilet alamaz dense bence o maçda bütün stad dolar.
tur_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla