-->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!
VALLA BAŞKANIMIZ MECNUN OTYAKMAZ GERÇEKDEN BÜYÜK BİR İNSAN.LAFLARLA ANLATILAMAZ.ÇOK DOĞRU BİR AÇIKLAMA YAPMIŞ.BAŞKANIMIZIN DA DEDİĞİ GİBİ BURDA FENERBAHÇEYLE BERABERE KALMIŞTIK DEDİĞİNİ DOĞRULUYOR.SİVASLI OLARAK ALLAH GÖSTERMESİN 2.LİGE BİR GÜN DÜŞERSEK BİLE BAŞKANIMIZ HER ZAMAN SİVASSPORUN BAŞKANI OLMALI.BÜLENT UYGUN DA GERÇEKDEN ÇOK BÜYÜK HOCA.BAKARMISINIZ ANKARAGÜCÜ MAÇINDAN SONRA YOLA ÇIKIYOR ANTALYADA KAMP YERİ BAKIYOR.K.ERCİYESİN MAÇINI İZLİYOR.BEN İLK DEFA BU KADAR FEDAKAR TEKNK DİREKTÖR GÖRDÜM.SONRA GELİYOR KANAL 58E BİZİM SORULARIMIZ YANITLIYOR.BANA GÖRE SVASSPOR TEKNİK DİREKTÖRÜNÜ BULDU.BENCE BÜLENT UYGUN 5 YILLIK SÖZLEŞME İMZALAMALI.YOKSA HER AN Bİ TAKIMA GİDEBİLİR.SONUÇTA BİZE BAĞLI.
İMPARATOR MECNUN OTYAKAZ VE SÜPER HOCA BÜLENT UYGUN.HEPİNİZER TEŞŞEKKÜR EDRİM.SİZ BÜYÜKSÜNÜZ GURUR DUYOYRUZ SİZİNLE.
|