Alıntı:
|
ultraSivas_58 Nickli Üyeden Alıntı
BİZ SÖZÜMÜZÜ TUTTTUK VE SİVASSPOR 'U ANTALTYADA YALNIZ BIRAKMADIK.BÜLENT KARDEŞ SENİ ARAMIZDA GÖRMEK İSTERİZ...
|
ÖNÜMÜZDEKİ SEZON BOL BOL GÖRÜSECEZ İNSALLAH.YANLIZ BEN SİZİN GİBİ DAYANIKLI DEGİLİM SESİM 3 GÜNDE YENİ ACILDI :lol: