--->: SİVASSPOR:1 KONYA:3
Yenildigimiz icin dünya basima yikilmis gibi olsada, aksam trt de özetini izledim ve o kadar kötü oynadigimizi düsünmüyorum (savunma haric). Bir faul söz konusuydu, verilmeyen bir penalti vardi (cvetkovun pozisyonu) macin özetini izledikten sonra hic bir pozisyon tartisilmadi. bilemiyecegim yani
|