--->: SİVASSPOR:1 KONYA:3
antalyaya maci sattik cunku uefaya gitmek istemiyor sevgili yöneticilerimiz baktilar antalyanin durumu kötu tamam dediler
konyaya gelince guzel futbol oynadik ama maci alamadik.
bu hafta fener macina gelince alacagimiz varsada bu maci almayiz.
yasire gelince yanilmiyorsam kendisi konyali gecen sene 1-1 biten mactada böyle yapmisti cok sorun cikaran bi futbolcu saniyorum konyali hemserilerini görunce gaza geliyor.
dogdugun yer degildoydugun yerdir yasir bey istemiyorsan git konyada oyna pislik yapma istersen sivasin ronaldinhosu ol seni sevmedim sevmiyecgim kisiligin bu senin.
__________________
|