--->: KADRO DIŞI KALABİLİR!
Musa KUŞ'un verdiği demeçden sonra ne düşündüğü önemli değil.
Asıl olan ise teknik heyet ve yönetim kurulu aleyhindeki tavrının mutlaka yönetim tarafından cezalandırılması,kadro dışı bırakılması gerekmekdedir.
Verilecek cezanın kulüp içinde emsal teşkil edeceğinden diğer futbolcularından bundan sonra daha dikkatli ve kulüp menfaatleri çerçevesinde hareket etmelerine neden olur.Aynı olay yarın karşımıza Balili veya başka futbolcu olarakda çıksa farketmez,aynı cezai yaptırım uygulanmalıdır.Çünki takım içinde bir dişlinin bile bozulması ileriki dönemlerde onarılamaz tahribata yol açar.
Yönetim kurulumuzun bu bilinç ile hareket etmesinde fayda vardır.
__________________
.............BU TECRÜBE BU ÖMRE YETMEZ......
|