valla dide onu dii nasıl özledim sivasımı ağustosun 22'sinde ordayım ama var ya bir gezecem sabahlara kadar o serin havasını içime çekecem sonrada taşlıdereye gidip tecerin buz gibi suyundan içecem..hehe

kızmıyorsun dimi bana erdal kardeşim valla sana nispet olsun diye değil çok özlediğimden sivasımı..