Yabancı hoca gelecekse bir alman olması en iyisiydi zaten...hem takım içindeki futbolcular için hemde süper ligde transfer etmek isteyeceğimiz gurbetçi futbolcuların gelme ihtimali açısından iyi oldu..Benim tek korkum hocanın sivasa alışamayıp erkenden gitmek istemesi ya da yapmak istediklerini uygulayamaması, gerçi bu riskler yerli hocalar içinde geçerliydi..hatta belki daha büyüktü onların alışamayıp gitmek istemesi riski, ne de olsa almanlar daha profesyonel adamlar.öyle yada böyle çok ilgi çekecek herkesi "anaaaaa sivas lorantı getirmiş ooolum" dedirtecek bir transfer yaptık..herkes aslında neler yapabileceğimizi gördü..şimdi sıra aynı türden futbolcu transferlerinde...başkanımız ve yönetimimiz onu da halledecektir.
|