Alıntı:
leblebi82 Nickli Üyeden Alıntı
Neyse biraz sakin olalım. Biz zamanında Diyarbakır'a bile rest yapmadık. Onun için burda ne olursa olsun onları iyi bir şekilde karşılayacağız.
|
o 3 puanı bize vermesinler vede para cezasını kaldırmasınlar yada en aza indirmesinler o trabzonlular gerçekten sivasa gelmesin yoksa burda kotu olaylar yaşanır