--->: İŞTE LOGOMUZUN ÖYKÜSÜ
LOGONUZUN ÖYKÜSÜ İYİ HAS , TASARIM ÇOK GÜZEL.... YALNIZ ANLAMADIĞIM BİR KONU İSTANBUL SİVASSPOR DERNEĞİNİN YARINKI MAÇ İÇİN NE GİBİ BİR HAZIRLIKLARI VAR ? DERNEK OLARAK NELER HAZIRLADINIZ ? İNŞALLAH YARIN TAKIMIMIZ VE BIZ GURBETÇİ YİĞİDOLAR İÇİN GÜZEL BİR ŞOV HAZIRLAMISSINIZDIR !!!
|