--->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!
Yigido Atilla her zamanki gibi yazının altına imzamı atıyorum. Seninle Mehmet yedekken yazdığımız yorumları hatırladım. hatta Anderson için de aynı şeyi düşünüyorduk. Gerçekten de Anderson bence Rize'nin en iyilerinden birisi şu anda. Mehmet de bence çok önemli bir adam. Onun sayesinde topu ilerde tutmaya başladık. bence değerini bulmadan satmayalım. Ama Servet gibi de bedavaya gitmesin. Geçen sene Servet'e Manisaspor 1,5 milyon dolar bonservis verdiğinde hemen satalım demiştim. Ama araya Trabzon'u almaya çalışıp fiyat yükseltmek istedik herhalde. Maalesef Servet sene sonunda bedava gitti. İnşallah Mehmet de öyle bir durum olmaz.
|