Tekil Mesaj Gösterimi
--->: UEFA´YA GİTMEYECEĞİZ!
Alt 09.09.2007, 10:55   #26
sarkislali
Yiğido
 
sarkislali - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 70
Mesajlar: 370
Thanks: 0
6 Mesajına 10 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 sarkislali isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Böse --->: UEFA´YA GİTMEYECEĞİZ!

Sayin Baskan, varsayalim ki takimimiz sezon sonunda averajla yada 3 puan eksikle küme düstü (Allah göstermesin). Bunun sorumlulugunu tek basiniza üslenebilecekmisiniz, yoksa sapkanizi alip gidecekmisiniz.
Avrupa da hangi ligte olursa olsun bu macin magdur takimin lehine 3-0 tescil edilmsi gerekir. Kurallar vardir. Bu kurallara herkesin uymasi gerekir.
Vestel´e yazik degilmi. Gecen yil o onlarda 3-0 hükmen maglup sayilmisti.
Kurtlar sofrasinda kuzuluk yapmiyalim, yutuverirler bizi.
Hem önümüzdeki maclarda olabilecek taskinliklar da böylelikle engellenebilir.
__________________
SIVAS´IMIZIN HAVASI SERT, YIGIDI MERT OLUR
sarkislali isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla