--->: SIRA TARAFTARDA
Valla kardeşim çok haklısın ya ben her maçta staddayım zaten benim için sorun yok. Sorun maça gelmeyenlerde heryerde Sivassporluyuz diyenlerin maça gidelim deyince dilleri tutuluyo böyle taraftar olmaz olamaz. Lütfen bu hafta stadı dolduralım.
|