Tekil Mesaj Gösterimi
Sivas'ın otobüsü Şişli B.'den
Alt 31.10.2007, 15:21   #11
musti34
Yiğido
 
musti34 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.10.2006
Mesajlar: 218
Thanks: 4
17 Mesajına 57 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 742 musti34 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Sivas'ın otobüsü Şişli B.'den

Sivas'ın otobüsü Şişli B.'den
İstanbul Şişli Belediyesi'nin, Turkcell Süper Lig takımlarından Sivasspor'a 31 yolcu kapasiteli araç bağışladığı bildirildi.

Ligin flaş takımlarından Sivasspor'un, özellikle deplasman maçlarındaki seyahatlerde yaşadığı otobüs sıkıntısını çözüme kavuşturmak için Sivas Ticaret ve Sanayi Odası (TSO) bir süre önce kulüp yönetiminin de onayını alarak Sivasspor'a otobüs satın alma kampanyası başlattı.

Kampanyanın duyurulmasının ardından harekete geçen İstanbul Şişli Belediyesi, başkan Mustafa Sarıgül'ün de direktifleri ile Sivasspor'a 31 kişi kapasiteli bir otobüs bağışlamayı kararlaştırdı.

Konuyla ilgili AA muhabirinin görüştüğü Şişli Belediyesi Makina İkmal Müdürü Yılmaz Bay, kırmızı-beyazlı ekibe 31 yolcu kapasiteli bir otobüs bağışladıklarını bildirdi.

Otobüsün kulübe teslimi için yarın Sivasspor Kulübü Tesisleri'nde tören düzenleneceğini ifade eden Bay, otobüsün bugün itibariyle İstanbul'dan Sivas'a gönderildiğini kaydetti.


31.10.2007

Kaynak : AA
musti34 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla