--->: İŞTE GOLLER !..
arkadaşlar dikkat etmediğimiz bir nokta var sivasspor ligin 2. takımı şu anda ama hiç bir gazete sivasın opyunundan yada Sivasla ilgili bişey yazmamış internette okuduklarım tabiki spor gazeteleri yazık değilmi bu millete AYILAR denildi bize ama bilsinlerki SİVAS insanı gibi insan bulup öyle konuşsunlar.Ben bir beşiktaş taraftarıydım önceden ama öğrendimki MEMLEKET İLLE DE MEMLEKET
HERŞEYİNLE GURUR DUYARIM SİVASIM....
|