-->: M.YILDIZ´I SATMIYORUZ!
Yönetimden satmıyoruz açıklaması gelmesi önemli bence... Artık bu saatten sonra Bülent Uygun'da gördüğü her mikrofona alan şampiyon olur dememeli... Basının buna cevabı da var "bu adam sende var o zaman satma sen şampiyon ol"... deniyor bence haklılarda... Borcumuz da yoksa devre arası transfer yapabilirz demektir...
__________________
BeNi An, bEnİ aRa, AmA bEnSiZ yÜrÜ...
|