19.11.2007, 09:31
|
#5
|
|
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 09.06.2006
Yaş: 41
Mesajlar: 3.298
Thanks: 175
525 Mesajına 1.026 Kez Teşekkür Edildi.
|
-->: --->: 4 EYLÜL´E TEFTİŞ
Alıntı:
puar Nickli Üyeden Alıntı
Anadolunun güzide stadlarından biri sınavını hakkı ile vereceğinede eminim...
bu sene türkiye kupası finalinide burda oynanması en güzeli olacak.
|
Stadımız gayet güzel oldu ancak Türkiye kupası konusunda sana katılmıyorum... Zira bu yıl Anadolu'da oynansa Kayseri'ye verirler çünkü stadları nisan, mayıe gibi bitiyor... Eğer Anadolu'ya da vermezlerse yer belli Olimpiyat stadı veya iki yıldır olduğu gibi İzmir Atatürk stadı...
__________________
BeNi An, bEnİ aRa, AmA bEnSiZ yÜrÜ...
|
|
|