--->: Sevenlerin Duasıyla Döneceğiz...
offf gerçekten ufak dediği biraz büyük bence Sedat yok defanssın sağı yok ama yerine Diallo var hehe...
__________________
Bak gülüm senin toprağında bu çiçek yetişmez,benim toprağımda da sen solup gidersin
yigidomustafa58
Mustafa SALTIK
|