Konu
:
SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
Tekil Mesaj Gösterimi
-->: --->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
14.01.2008, 14:53
#
21
jakobieen
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 26.03.2006
Mesajlar: 1.893
Thanks: 73
327
Mesajına
1.111
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
929
-->: --->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
Alıntı:
OLCAY_58_AKKUS
Nickli Üyeden Alıntı
valla arkadaşlar dün nerdeyse parmaklarımdan oluyordum.maça kendimi öyle vermişimki ayaklarımı unutmuşum.eve gittiğimde parmaklarımın pinpon topu kadar şiştiğini gördüm.gece 24 :00 kadar parmaklarım sızladı.ama sivas için her şey. Sonuç ta tekrar sağlığıma kavuştum.ama ne yalan söyleyim çok acı çektim.
yürekler +50, hava -20, ayaklar -50
şu ateşleri yakmasak donmuştuk şimdi (özellikle yigiter187)
Allah ateşi bulandan razı olsun..
jakobieen
Açık Profil bilgileri
jakobieen nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
jakobieen - Daha Fazla Mesajını bul