Tekil Mesaj Gösterimi
-->: --->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)
Alt 14.01.2008, 14:53   #21
jakobieen
Usta Yiğido
 
jakobieen - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 26.03.2006
Mesajlar: 1.893
Thanks: 73
327 Mesajına 1.111 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 929 jakobieen Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart -->: --->: SİVASIMDAN MESAJ VAR:)

Alıntı:
OLCAY_58_AKKUS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
valla arkadaşlar dün nerdeyse parmaklarımdan oluyordum.maça kendimi öyle vermişimki ayaklarımı unutmuşum.eve gittiğimde parmaklarımın pinpon topu kadar şiştiğini gördüm.gece 24 :00 kadar parmaklarım sızladı.ama sivas için her şey. Sonuç ta tekrar sağlığıma kavuştum.ama ne yalan söyleyim çok acı çektim.
yürekler +50, hava -20, ayaklar -50 şu ateşleri yakmasak donmuştuk şimdi (özellikle yigiter187) Allah ateşi bulandan razı olsun..



jakobieen isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla