--->: SİVASSPOR YARARINA KERMES
bugün kermese bende katıldım.küçücük çocukların bile katkısı çok büyüktü.veliler ellerinden geldiği kadar evlerinden yemek yapıp getirip çocuklara ve orda bulunanlara sattılar.belki çok büyük gelir elde edemediler ama çaba ve gayretler çok duygu yüklüydü.tekrar ülkü ilköğretim müdürü,müdür yardımcılarına,öğretmenlerine ve çalışanlarına teşekkürü kendi adıma bir borç biliyorum.
keşke memleketimizin zenginleride bu kadarcık duyarlı olabilseler.sivasspor çok daha iyi yerlere gelecektir.
__________________
HER İNSAN öLECEK YAŞTADIR
YÜKSELMEK İÇİN,ALÇALMAK GEREK
|