--->: 4 EYLÜL`DE SORUN YOK
arkadaşlar bir iki sene önce galatasaray tromsöye gitmişti.dünyanın en kuzayindeki bir yerin futbol takımı.maçı izledinizmi bilmem ama o sahada futbol oynanıyorsa 4 eylülde hayli hayli oynanır.bi kusur olduğunu düşünmüorum.
__________________
TANJU_58 S____İ____V____A____S____S____ P____O____R SUŞEHRİ'Lİ YİĞİDO
|