Konu
:
4 EYLÜL`DE SORUN YOK
Tekil Mesaj Gösterimi
--->: 4 EYLÜL`DE SORUN YOK
26.01.2008, 12:33
#
28
bassguitar
Tecrübeli Yiğido
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 731
Thanks: 258
182
Mesajına
276
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
837
--->: 4 EYLÜL`DE SORUN YOK
bülent uygun sanki biraz abartmaya basladi mevzulari..uygun hocam hersey yolunda..zamani gelince stad da yapilir alttan ısınmali sahada şimdi feneri yenme zamanidir..mesguliyetiniz bu olmali sivasspora basarilar
bassguitar
Açık Profil bilgileri
bassguitar nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
bassguitar - Daha Fazla Mesajını bul