AçıkLamadır..!!
Maç günü istasyon CadDesinde çıkan kavganın asıl sebebi (TV'den izleyipTe yanlış düşünenler için) İstasyon'da yürümeye hazırlanan Fenerbahçeli taraftarların UyarılarımıZa aldırı$ etmemeLeri ve bizLere karşı şeriTTen küfür etmeLeridir.. Gerekli açıklamayı ATV (Savaş AY)'a ben Maç esnasında yaptım zaten .. Olaylar farklı yorumlanmasın..
BilginiZe..
__________________
1967 Sivasspor GeNç TaRaFTaRLaR DerneĞi
CaNDaN öTe SeviYoRuz..!!
ayıq oLun..
тαяzıмızı кσρуαℓα, нαуαтıηα уαρıѕтıя ! TriBün TaYFa
|