Tekil Mesaj Gösterimi
--->: AçıkLamadır..!!
Alt 28.01.2008, 17:49   #2
Diyarbekir21
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 22.01.2008
Mesajlar: 129
Thanks: 33
35 Mesajına 90 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 Diyarbekir21 FAZLA SÖZE GEREK YOKDiyarbekir21 FAZLA SÖZE GEREK YOKDiyarbekir21 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: AçıkLamadır..!!

olur böyle şeyler sen gel sinirlerim tepemde moral 0 içim kan ağlıyor adeta yıkılmışım üstüne üstelik diyarbakır da dolaş işmi uyarılır elbette tatlı dille formalarını çıkar zaten insanlar deprasyonda barut fıçısı gb bence medyaya bakmayın ne y7apdılarda fb ler formayı çıkar karşısında dayak yediler onu öğrenmeli olması iyiydi ama bazende gerekli
Diyarbekir21 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla