Tekil Mesaj Gösterimi
--->: AçıkLamadır..!!
Alt 28.01.2008, 17:51   #3
Diyarbekir21
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 22.01.2008
Mesajlar: 129
Thanks: 33
35 Mesajına 90 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 Diyarbekir21 FAZLA SÖZE GEREK YOKDiyarbekir21 FAZLA SÖZE GEREK YOKDiyarbekir21 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: AçıkLamadır..!!

sivaslı taraftara şimdi düşmandır fb ufacık bir gaber oysa haberde anlatmazki sivasta geziolarmışda tatlı dille uyardık hemen başlarlar bu maçda yok sivas böyle şöyle gerçeği bilmezler reiting yapcak ya
Diyarbekir21 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla