Konu
:
AçıkLamadır..!!
Tekil Mesaj Gösterimi
--->: AçıkLamadır..!!
28.01.2008, 17:51
#
3
Diyarbekir21
YASAKLI ÜYE
Üyelik Tarihi: 22.01.2008
Mesajlar: 129
Thanks: 33
35
Mesajına
90
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
0
--->: AçıkLamadır..!!
sivaslı taraftara şimdi düşmandır fb ufacık bir gaber oysa haberde anlatmazki sivasta geziolarmışda tatlı dille uyardık hemen başlarlar bu maçda yok sivas böyle şöyle gerçeği bilmezler reiting yapcak ya
Diyarbekir21
Açık Profil bilgileri
Diyarbekir21 - Daha Fazla Mesajını bul